Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Er stadig på utkikk etter en fin baggy dongeribukse, så jeg lurer på hvilke modeller dere bruker? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Keycha
Skrevet

Diesel eller Replay ville jeg anbefalt :)

Har mange baggy jeans, men har egentlig helt sluttet å bruke de..

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Noen spesiell modell innen Diesel og/eller Replay?

Skrevet

Jeg har en baggy jeans fra Replay i modellen Electra. Den er helt fantastisk (synes jeg ;) ), men jeg aner ikke om den er å få tak i nå, da det er et par år siden jeg kjøpte.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Jeg har en baggy jeans fra Replay i modellen Electra. Den er helt fantastisk (synes jeg  ;) ), men jeg aner ikke om den er å få tak i nå, da det er et par år siden jeg kjøpte.

Den skal jeg sjekke ut. Takk for tips :)

Sjekk ut Carlings :)

Har vært der, men har ikke fått særlig god hjelp fra de som jobber der og jeg tenkte å gå der en gang til, men det er greit å ha noen modeller å spørre etter :)

http://www.cafeconleche.de/assets/images/R...a-Jeans-2_1.jpg

Replay electra er den jeg har også.. Den er helt konge :) Har hatt den i flere år så den begynner å bli ganske slitt, men den har holdt seg fin lenge. Er fortsatt en av yndlingsbuksene mine :) De selger den enda ja...

Den skal jeg sjekke. Takk for tips :)

Skrevet

Jeg har to baggy jeans fra Levis. Husker ikke navnet på modellene, men fikk super hjelp i en Levis butikk her jeg bor. Elsker disse buksene,og jeg har prøvd en del forskjellig.... :sjenert: Rompa blir veldig fin i disse buksene, noe jeg synes er viktig! :sjarmor:

Skrevet

Å kombinere baggy jeans og fin rumpe trodde jeg var umulig. Det er i hvertfall min erfaring. :forvirret:

Jeg er også fornøyd med Electra fra Replay, samt en unisex-jeans i fra Levi's som jeg er helt hekta på. Finner ikke ut hva modellen heter, dessverre. Er kjøpt på Carlings (i gutteavdelingen) for et par måneder siden, så jeg ville tatt en titt der om jeg var deg.

Skrevet

jeg bruker ikke baggy bukser, men har sett at Levis har endel modeller :)

Gjest Deception
Skrevet

Stemmer også for Replay Electra; den er kjempefin! Ellers har Levi's Blue en fin modell i gutteserien, men der må man gå opp et par størrelser i forhold til vanlig. Tror min heter 5005 Skinny. Jeg har den i tre størrelser større enn min vanlige, og liker veldig godt hvordan den sitter på. Spesielt tøff til høye hæler og en feminin topp, ellers blir det lett i overkant "guttejente", spesielt på meg som er ganske tynn, og i tillegg har kort hår.

Skrevet

Jeg lurte på en ting ang baggy jeans. Hvis man er litt kraftig.. Hvordan er det da med baggy jeans ? Jeg har ikke turt å prøve fordi jeg tror det blir rimelig stygt.. Men har noen sett noe, og hva er meningene rundt om på dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...