Gjest Tex Skrevet 5. mars 2003 #1 Skrevet 5. mars 2003 Skal noen ha proffe folk til å filme vielsen og / eller festen osv? Har noen tips om noen de har hørt om eller brukt selv? tenker at dette kan bli i stedet for fotodude, jeg...
AnitaS.E Skrevet 5. mars 2003 #2 Skrevet 5. mars 2003 Jeg angrer virkelig på at vi ikke hadde proffe folk til å filme vielsen og festen. Hos oss var det to av gjestene som filmet, og begge videokamerane streiket. Så vi har bare litt film fra vielsen, og nesten ikke fra festen. Jeg kan dessverre ikke anbefale noen, men hvis du søker på nett finner du sikkert noen. Men jeg vil likevel anbefale deg å ha en fotograf jeg da :D
Gjest Afrodite Skrevet 5. mars 2003 #3 Skrevet 5. mars 2003 hm.. jeg vet ikke om så mange, men jeg husker det var en Kenneth Hopsheim el.l som drev litt "snikreklame" her, men som ikke fikk gjøre det (ble en lang diskusjon), emn jeg tror han var både proff - og BILLIG, da han drev med det på hobbybasis. Ihvertfall det jeg sjekket ut så bra ut! :D (P.S. Da søs giftet seg hadde vi kamera, og fikk en venn til å fikse filmingen, og hele LYDEN streiket - filmen ble bra men uten lyd :cry: , så det er kanskje lurt å ha noen proffe folk...)
Pip Skrevet 5. mars 2003 #4 Skrevet 5. mars 2003 Nå glemte jeg å se etter om du sa det, men bor du i Oslo? Tror det fins en mann/firma som heter Wischmann & sånn (tror jeg det var). De/han skal være ganske gode, og jeg vet at brylluper er et slags 'spesialfelt'... Vi for vår del kommer til å få en onkel til å filme. Han er ganske flink, og har filmet i to-tre brylluper før. Vi prioriterer på ingen måte videoen så høyt at vi blåser massevis av tusenlapper på den... Setter bildene mye høyere... (Tror ikke akkurat vi kommer til å se på videoen hver dag... Dessuten blir den slitt etter noen år...) Men det er jo opp til hver enkelt hvordan man vurderer det...
it Skrevet 6. mars 2003 #5 Skrevet 6. mars 2003 Jeg er enig med Pip, vi prioriterer bildene framfor film. Onkelen til forlovenden min skal filme under hele bryllupet, spesilet under talene. Han har skaffet et helt nytt kamra og har en del filmerfaring fra før. Var i bryllup i høst og de var kjempeglade for filmingen under middag og talene. Det viste seg at når de så filmen etterpå så var det mange av talene hvor de ikke fikk med seg alt pga alt oppstyret og oppmerksomheten rundt dem. Problemet med fotograf er at vi ikke ønsker tradisjonelle studiobilder. Ønsker kanskje å finne en fotograf som også jobber digitalt. Da er det mulig å lage/sette samme bilder til et et større osv. Har sett et utrolig stilig brudebilde som består av mange småbilder av brudeparet. Det ble nesten som et kunstbilde og man ser ikke at det egentlig er brudebilder før man ser på nært hold. Ellers har vi også en stor hobbyfotograf (svigerfar) som sikkert kommer til å ta hundrevis av bilder hele dagen.
Prada Skrevet 6. mars 2003 #6 Skrevet 6. mars 2003 Vi velger også profesjonell fotograf, og familie til video. Bruker heller hele den budgettposten på bra bilder.
Montezuma Skrevet 11. mars 2003 #7 Skrevet 11. mars 2003 Jeg har sendt en pm til Anitacath med navn og nummer til en flink (ikke for dyr) filmer. Kan sende til andre som også er interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå