Cuba Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Har lyst til å ta en tur til Smart Club. Er det mye bra der? Sminke- og hudprodukter? Hva handler dere når dere er der i tilfelle?
chanell Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Det er kjempelenge siden jeg har vært på smart club, men sist så hadde de hårprodukter fra Loreal, Kerastase, sebastian, redken, shampo/balsam, styling, kur. Kremer, rens og bodylotion fra lancome, elisabeth arden, decolore, en en del mere, husker desverre ikke. Men skal sannelig ta meg en tur snart å se om jeg finner noe av interesse.
Cuba Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2007 Det er kjempelenge siden jeg har vært på smart club, men sist så hadde de hårprodukter fra Loreal, Kerastase, sebastian, redken, shampo/balsam, styling, kur. Kremer, rens og bodylotion fra lancome, elisabeth arden, decolore, en en del mere, husker desverre ikke. Men skal sannelig ta meg en tur snart å se om jeg finner noe av interesse. ← Oj, hørtes jo ut som det var en del bra da. Håpe det fortsatt er det da Blir nok en tur dit da ja =)
Cuba Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2007 Gikk inn på nettsiden og der står de merker de har. Ser bra ut, så da gleder jeg meg til å se =)
Gjest Tangerine Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Dr. Hauschka og Jason-produkter selger de og. Og noe Weleda tror jeg og Og A-vitaminkrem på tube! ^^
Cuba Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2007 De hadde ikke noen løse make-up produkter Hadde et par sett, men ikke noe merke jeg hadde sett før en gang.
Lourdes Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 Har ikke sett make-up der, men masse bra av hårprodukter og bodylotion. De har fått Tigi produkter også.
ashera Skrevet 5. mai 2007 #9 Skrevet 5. mai 2007 Er det en del penger å spare? ← Ja, kjøper du store shampoflasker sparer du en god del i forhold til salongpris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå