Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Spring Hermit
Skrevet

Noen som kan anbefale en hårkur til slitt hår? Det er ikke farget, men bruker hårføner og rettetang hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en billig variant ; Herbal Essences sin. Synes den funker greit på mitt hår.

Gjest Alou
Skrevet

Kerastase- både den grønne og orange serien.

Skrevet

Sebastian - Potion 7.

den er fin, kan sove med den om natten noe som er smart om en har dårlig tid om morran..:)

Skrevet

Den gule elvital kuren fra L'oreal:)

Skrevet

Mitt hår var begynt å bli ganske slitt av farging, men det ser ut som "Fudge Dynamite" er i ferd med å få skikk på det igjen.

Skrevet

Jeg bruker redken allsoft...dritbra..kjøpte den på nettet, og fikk den 200 kr billigere enn i norge..www.godesswithin.com

Skrevet

^ All soft`en er god:)

Gjest Tangerine
Skrevet

mener ikke å ødelegge tråden din, men kan noen fortelle meg vitsen med å ta hårkur? hva gjør en hårkur for håret? og hvor ofte må det tas?

Gjest Alou
Skrevet

En kur er vel litt mer intensiv pleie. De kan ikke utrette mirakler, men blant annet gi mer glans, mindre tørt hår og forebygge slitasje ved å gi proteiner, feks.

Jeg bruker kur fra frisør nå og da, men for optimal effekt bør man vel ta det regelmessig(1-2 ganger i uken).

Skrevet

Hårkur er en lifesaver for splittede tupper iallefall, det har jeg erfart:)

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg har farget hår og bruker Vitamino Color fra Loreal Proffesonal. Kjempebra og lukter herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...