Gjest Spring Hermit Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Noen som kan anbefale en hårkur til slitt hår? Det er ikke farget, men bruker hårføner og rettetang hver dag.
Mediocre Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Jeg bruker en billig variant ; Herbal Essences sin. Synes den funker greit på mitt hår.
MarteLi Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Sebastian - Potion 7. den er fin, kan sove med den om natten noe som er smart om en har dårlig tid om morran..
Cata Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Mitt hår var begynt å bli ganske slitt av farging, men det ser ut som "Fudge Dynamite" er i ferd med å få skikk på det igjen.
Silkepus Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Jeg bruker redken allsoft...dritbra..kjøpte den på nettet, og fikk den 200 kr billigere enn i norge..www.godesswithin.com
Gjest Tangerine Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 mener ikke å ødelegge tråden din, men kan noen fortelle meg vitsen med å ta hårkur? hva gjør en hårkur for håret? og hvor ofte må det tas?
Gjest Alou Skrevet 7. mai 2007 #10 Skrevet 7. mai 2007 En kur er vel litt mer intensiv pleie. De kan ikke utrette mirakler, men blant annet gi mer glans, mindre tørt hår og forebygge slitasje ved å gi proteiner, feks. Jeg bruker kur fra frisør nå og da, men for optimal effekt bør man vel ta det regelmessig(1-2 ganger i uken).
Luzi Skrevet 7. mai 2007 #12 Skrevet 7. mai 2007 Hårkur er en lifesaver for splittede tupper iallefall, det har jeg erfart:)
Gjest Borghild Skrevet 8. mai 2007 #13 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har farget hår og bruker Vitamino Color fra Loreal Proffesonal. Kjempebra og lukter herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå