nynne Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 tenkte å bestille fra sn og gi juicy tubes et forsøk. men hvilken skal jeg da velge? har fargen mye å si eller gir de mest glans? trenger helst ikke farge kler ikke så godt røde lepper, mer mot ferskenfarget. noen tips?
Gjest Deception Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Du er klar over at de er seige som juling?
Gjest Frances Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Jeg hadde en slik, men kjæresten nektet å kysse meg hvis jeg brukte den. Klissete og seigt
nynne Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2007 ok, men prøvde en her om dagen *husker bare ikke hvilken* og jeg synes ikkke de var så klissete og følte de satt godt. Har hørt mye negativt her, slik som dere sier nå, men oppfattet det ikke slik selv.. derfor vil jeg prøve en. er takknemlig om noen kan tipse ang hvilken en bør velge, eller om det egentlig har noen betyding eller ei.. om du liker den eller ikke var ikke det jeg spurte om.
brumma* Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Den er utrolig klissete, men jeg ender allikevel med å kjøpe den igjen og igjen... Jeg synes den ser utrolig bra ut på, og den holder lenge. (Blir ikke noe kyssing med den på her heller, så den brukes bare innimellom.) Selv har jeg for tiden en som er rosafarget (tror fargen heter "Fraise"), men den er ikke veldig rosa på leppene.
Nemesis Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har en 56, miss rose.. Er ikke spesielt med farge (litt rosa orange) på den men er litt reflekterendes glitter i den.. Synes det er greit at den ikke har så mye farge i seg
Scheherazade Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har den som heter Peach, nummer 31 eller 32 tror jeg. Digger Juicy Tubes, liker at de er klissete, er jo derfor de sitter så utrolig godt på. Peach er ikke store glitterkorn i, det er det på en del av dem, men ørsmå skimmerkorn, men ikke noe særlig mye, jeg bruker min til hverdags. Er enig i at Fraise også er fin. Nummer 56 har jeg ikke prøvd.
kitekatt Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 Jeg elsker de og de tørker ikke ut leppene mine ihvertfall Og jeg var avhengig av lypsyl og bruke rmye mindre nå som jeg bruker mye juicy tubes. Har melon som er en frisk transparent naturlig rosafarge (lite farge) og en som heter simmer som er mer aprikos liksom. Begge er kjempefine. Jeg syntes de to var de mest naturlige.
Merneith Skrevet 4. mai 2007 #10 Skrevet 4. mai 2007 (endret) Jeg liker Daiqury veldig godt. Den ser knallrosa ut, men gir nesten ingen farge i det hele tatt. Nokså sterk smak av jordbær.. Endret 4. mai 2007 av Merneith
Mischa Skrevet 4. mai 2007 #11 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har heller ingen problemer med Juicy Tubes.. ja det finnes kanskje lipglosser som ikke er så klissete, men de sitter heller ikke like godt.. Og har ikke hatt problemer med at Juicy Tubes tørker ut leppene, har ikke hatt behov for leppepomade så lenge jeg har brukt jUicys. Til topic: Har prøvd en god del.. Som mange andre har jeg hatt Fraise - er på min andre tube. Fargen er er rødrosa, men blir ikke for sterk Litt skimmer, men ikke de store glitterkornene. Og den lukter/smaker jordbær! Har også hatt Pampelmousse - en lysrosa, nesten hudfarget, gloss med glitterkorn i og mye glans, ganske fin farge, gjør leppene naturlige, nesten et hakk lysere enn de er, men liker ikke lukten..litt sterk sitrusaktig. Har også Mangue (mango), veldig god lukt, en oransjfersken farge med mye glans, kanskje litt for mye. Lychee er en rosa med glitter i, ganske så fin, lukten er søt.. udefinerbar.. Tror favoritten min er Daiquiri , men den har jeg ikke sett i Norge. Den luktet fantastisk bringebær/jordbær og var uten glitter/skimmer, bare en rosa klar farge. Har også mange små tuber med ulike varianter, men tror det er mye limited edition, så ikke vits å nevne da de sikkert ikke er å få tak i lenger
Gjest Melonas Skrevet 4. mai 2007 #12 Skrevet 4. mai 2007 ...og tørker ut leppene? ← Ikke mine. Juicy tubes er den beste lipglossene jeg har brukt (selv om den er seig og kjæresten ikke vil kysse meg når jeg har den på ). Den gir ikke noe særlig farge, men lukten kan være veldig spesiell... Jeg hadde en en gang som lukta vodka battery.
Rexina Skrevet 5. mai 2007 #13 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er ganske frelst på Juicy Tubes, men bruker Juicy Tubes Plump da. de gir fuktighet til leppene og gjør de større. Av de vanlige har jeg hatt to tuber med Peach, synes fargen er griselekker (orangerosa), men de tørker ut leppene mine for mye. Av Plump-serien har jeg nå Strawberry Sorbet, som er litt rødaktig, men ikke veldig mørk. liker ikke jordbær lukta, og den gir mest glans, ikke farge, så bruker den skjelden. Også har jeg en annen i plump-serien som heter Raspberry Sorbet, og den lukter nydelig bringebær, er rødrosa, og litt mer farge i. Minner meg litt om Peach, bare ikke så orange. Elsker den!
Gjest Melonas Skrevet 5. mai 2007 #14 Skrevet 5. mai 2007 (endret) bruker Juicy Tubes Plump da. de gir fuktighet til leppene og gjør de større. ← Synes du det funker? Jeg merker ikke forskjell jeg Har Rose sorbet nå, den lukter roseparfyme på gamle damer, hehe... Endret 5. mai 2007 av Melonas
Mischa Skrevet 5. mai 2007 #15 Skrevet 5. mai 2007 Kom på at jeg har en av disse i plump-serien. Funker ikke i det hele tatt.. Jeg har en eller annen Melon variant, Melon Daiquiri kanskje? Den er veldig lys fersken, men gir ikke noe farge, er klar. Lukter friskt og melon-aktig, men minner kanskje litt om hvitvin.. så den er litt sur
nynne Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 13. mai 2007 takk for svar! bestilte meg fraise, veldig fornøyd!
Luzi Skrevet 13. mai 2007 #17 Skrevet 13. mai 2007 (endret) Leste i det nye at Juicy tubes har kommet med noen som ikke er så klissete som de andre. ( har aldri prøvd noen av de, så vet ikke til hvilken grad det stemmer..) link Endret 13. mai 2007 av Luzi
Gjest Borghild Skrevet 14. mai 2007 #18 Skrevet 14. mai 2007 De to rosa så kjempefine ut! Må ha! Digger juicy tubes, men bra disse er litt mindre klissete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå