Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek
Skrevet

Jepp, jeg har bestemt meg for å gjøre det. Elelr kanskje. Men jeg må ha en anbefaling, for jeg orker ikke tanken på å ha ei uerfaren ei som ikke kan det, ser for meg mye ekstra smerte til pinglete meg hvis ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sikker på at du kan få gjort det (på en bra måte!) hos Renates nederst i Markens, eller muligens på Vår hudpleie på Kjøita.

Men kan ikke tro at det er noe i veien for at du ber om at en mer erfaren hudpleier utfører voksingen :)

Gjest Tweek
Skrevet

Det kommer jeg til å be om uansett, men hvis det mest erfarte hos den salongen jeg velger har gjort det 2 ganger, så ber jeg om råd fra dere :ler:

Jeg er så pinglete, og når jeg har bestemt meg for å gjøre dette vil jeg det skal bli så greit som mulig. De mer tøffe kan være prøvekaninene til de nye.

Skrevet
Det kommer jeg til å be om uansett, men hvis det mest erfarte hos den salongen jeg velger har gjort det 2 ganger, så ber jeg om råd fra dere :ler:

Jeg er så pinglete, og når jeg har bestemt meg for å gjøre dette vil jeg det skal bli så greit som mulig. De mer tøffe kan være prøvekaninene til de nye.

Nettopp.... :ler:

Enig i at noen andre kan være prøvekaniner! Generelt har jeg god erfaring med voksing hos Renates (Therese er veldig flink). Jeg har aldri tatt brasiliansk selv, så det kan jeg ikke uttale meg om, men tenker at hvis man først har en bra vokseteknikk, så vil den funke everywhere... Men akkurat det har jeg ikke superpeiling på, så skal ikke prøve å overtale deg til noe :ler:

Gjest Tweek
Skrevet

Ok, kanskje jeg skal gjøre det da ;)

Skrevet
Ok, kanskje jeg skal gjøre det da ;)

Men ikke hold meg ansvarlig da!! ;)

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg får meg ikke til ¨gjøre det.. MEn nå må jeg egentlig vente til ejg får litt penger da.. hehe. Syntes det var dyrt da :( 500-750 kr

Skrevet
Jeg får meg ikke til ¨gjøre det.. MEn nå må jeg egentlig vente til ejg får litt penger da.. hehe. Syntes det var dyrt da :( 500-750 kr

Årh! Det var dyrt! Hos hvem sjekket du pris?

Gjest Tweek
Skrevet

På renates :( Det var for brazilian.

Skrevet

åhr jeg vil også.. spurte du om de hadde god erfaring med brazilian på renates???

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg har ikke ringt enda, jeg barberte meg i går for jeg jeg tenkte at det kom til å ta et par dager før jeg fikk time. Pluss at jeg tror ikke jeg helt har råd til å bruke så mye penger på at noen skal dra av meg håra.

Skrevet

skjønner. jeg har prøvd litt på egenhånd men det funker dårlig.. er skummelt å får liksom ikke med alt håret.. går greit på innsiden av lår å bikini kanten men ikke hele greia liksom...

Gjest Tweek
Skrevet

Har hørt at det er midt på veusberget som er vondes og det kan jeg skjønne. Men jeg vil prøve engang, men på et litt senere tidspunkt kanskje. Eller når jeg vet om jeg kan bruke nesten en 1000-lapp på å vokse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...