Gå til innhold

Scrapbook

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vet dette er et litt dumt spørsmål, men lurer så veldig.. Alle snakker om det, men hva er det egentlig? Må man har spesielle ark, pynteting? Eller kan man likegjerne kjøpe et vanlig fotoalbum mer sorte ark og lime inn bilder der. Skal bildene være "stilt opp" på en artig måte? Skal man skrive mye ved siden av, eller ingenting? Vet det er opplagt for de aller fleste her, men lurer likevel... :sjenert:

Endret av gnask
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil svare

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg tror det er hva man gjør det til selv og at det ikke er noe spesielt oppsett som er mer riktig enn noe annet. Det eneste som er viktig er å ikke bruke utstyr som skader bildene.

Skrevet

Det er vel rett og slett å gjøre noe mer ut av det enn å bare lime inn bildene rett i album og ferdig med det liksom.

Vanlig å bruke farget/mønstret papir/papp, endel bruker snakkebobler/klistremerker/limer inn småting og generelt pynter mer enn i et vanlig album. Store overskrifter og sånn. Bruk av endl farger. Er egentlig det du gjør det til, så vidt jeg vet er det ikke noe strengt oppsett eller noe.

Hvertfall FotoKnudsen begynner å få inn endel endel scrapbook utstyr. Sikkert andre foto- og hobby butikker som har det samme. Du kan jo ta en tur innom et slikt sted og se hva de har. Da vil du sikkert få ideer til hvordan du kan gjøre det.

Jeg holdt på med det før (etter et år i usa for 10 år siden, da var det kjempestort der). Artig egentlig, men ble litt lei av det så nå har jeg gått over til vanlige album med svarte sider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...