-Alvildebrud- Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Hvilken følelse sitter dere igjen med da inbydelsene endelig er sendt? Er dere mindre stresset nå?
Kykkelikokos Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Har aldri stresset så mye, men det var deilig å få sendt ut innbydelsene likevel
Frk.L Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Jeg må innrømme at det var en lettelse å få dem ut. Spesielt siden vi begynte å revurdere noen av de vi egentlig ikke hadde tenkt å invitere, og jeg ble litt sprø av å sitte å tenke på det. Så ja.. Jeg er mindre stresset nå.
-Alvildebrud- Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2007 (endret) Åhh, godt å høre at det er flere som "revurderer" og har seg Men nå er de ute - og jeg håper de blir glade... (altså gjestene ) Hvor lang tid tror dere det tar før man får noen respons? Endret 4. mai 2007 av -Alvildebrud-
mamma_mia Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Syntes det var en lettelse når alle innbydelsene var levert ja Stresset litt med det, de vi har bedd bor ganske spredd også.. Vi har satt svarfristen til 1.juni, er ganske spent på hvor mange som kommer.
naley Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Syntes det var en lettelse når alle innbydelsene var levert ja Stresset litt med det, de vi har bedd bor ganske spredd også.. Vi har satt svarfristen til 1.juni, er ganske spent på hvor mange som kommer. ← har ogsp 1 juni, mangler mange forsatt
Knøttet Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 har ogsp 1 juni, mangler mange forsatt ← Vår svarfrist var 1.mai, og da manglet vi faktisk svar fra ca 7 stk, skikkelig sløvt ...
-Alvildebrud- Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2007 Vår svarfrist var 1.mai, og da manglet vi faktisk svar fra ca 7 stk, skikkelig sløvt ... ← Hmm kjedelig , hva gjør dere da? man kan jo ikke etterlyse, eller kan man kanskje det?
Hedda-78 Skrevet 5. mai 2007 #9 Skrevet 5. mai 2007 Jo det kan man! Når fristen har gått ut, kan man ringe å spør dem. Flere av våre gjester trodde det var så selvsagt at de skulle komme, at de ikke trengte å svare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå