Irmelinn Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Er det noen her som skal ha tiara til brudepikene? Synes dere at det passer eller ikke? Blir det for mye visst både bruden og brudepikene har tiara? Hvordan skal deres brudepiker være på håret?
Gjest vimselot Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Hvor mange brudepiker skal du ha? Hvis du har en flink frisør så klipp håret i pasje, slik at det vaier fra ørene og ned til haken. Har de langt hår fra før, er det opp til fantasien og ikke opp til frisøren... (jeg er ikke frisør, selv om jeg kan alt om det meste)
090607 Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har kjøpt en fin perle-spenne og et par småspenner. Frisøren som skal stelle meg, skal ta brudepiken mens jeg har rullene i håret, og de har snakket om å krølle det lange håret hennes. Jeg ser vel for meg at det blir tatt litt bort fra ansiktet og f.eks. festes bak med en spenne. Men jeg skal ikke ha tiara selv heller, så syns jeg det blir rart om hun skulle hatt det.
Irmelinn Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2007 Jeg skal ha 3 brudepiker. Morsomt å lese hva andre tenker om dette og hvordan deres brudepiker skal være.
Doratheexplorer Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Vi skal ha 3 brudepiker, alle har langt hår Tror vi finner noen som kan ordne dem *privat*. Har tenkt at de skal sette øverste del av håret bak i en spenne eller ett pent strikk, også bruke krølltang på det nederste. Eldstejenta vår hadde det slik i jula, det var rålekkert De skal ikke ha tiara/diadem, synes kjolene pynter nok opp som de gjør.
mowgli Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Vår brudepike skal ha tiara, men jeg har enda ikke funnet den rette... Jeg skal også ha tiara, men den er mer som en hårbøyle og veldig diskret. Brudepiken har snakket om tiara siden hun ble spurt om å være brudepike så det kan vi ikke gå tilbake på
*Emma* Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Hadde snuppa villet ha tiara skulle hun fått det. Jeg syns det er kjempe søtt. Det fulgt m en sånn blomsterkrans til håret til kjolen hennes men hun nektet plendt. Så vi endte med vanlig sveis og to små rosa hårspenner bare. Skal sies at hun er 2 år. Hadde hun vært større kunne hun vel muligens latt seg overtale til litt fiksing av håret....jeg skulle gjerne sett henne litt mere "pyntet"....men hun er jo søt uansett
ally82 Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Min brudepike skal ha tiara selv om ikke jeg skal, jeg skal bare ha løst hår m fall/ litt krøller. Syns ikke det gjør noe jeg! Hun har alltid likt å pynte seg og hun kommer til å bli kjempe søt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå