FashionySara Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hva skal du ha på deg på 17.mai i år? Hvordan har du planert dagen? Endret 4. mai 2007 av FashionySara
Drua Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Jeg jobber, så det blir nok ikke så voldsomt med finstas til/fra jobb, men har da planer om å ha på meg et hvitt skjørt og matchende hvit jakke, samt hvite ballerinasko, og sløyfa godt plassert på brystet
Gjest *Magica* Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Jeg skal ha bunad. Dagen er vel flat fra før og trenger ikke planering.
Mona Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Ikke tenkt så langt, men i alle fall et beige skjørt med noen søte detaljer på. Får grave i skapet etter noe matchende, eller kanskje kjøpe noe! Kvelden er grilling, så da byttes skjørtet ut med noe varmt!
Gjest Elastica Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Bunad til jeg ikke orker mer. Deretter en søt silkekjole med litt mønster. (Jeg er for øvrig ganske stolt av å ha trosset belte og søljer og hatt bunad på gjennom tre ammende nasjonaldager. For et styr...)
chanell Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Jeg skal ha på meg bunad. Programmet for dagen er satt opp i regi av skolen.
Gjest Bodillen Skrevet 4. mai 2007 #10 Skrevet 4. mai 2007 Bikini! Og planene for dagen; ligge på ei deilig strand i Hellas og bare gjøre ingen ting!
Rosalie Skrevet 4. mai 2007 #11 Skrevet 4. mai 2007 Bunad. Jeg pleier ikke å markere nasjonaldagen, men i år er det litt spesielle forhold i familien som gjør at jeg "må". Og dermed bunad hele dagen.
Hobgoblin Skrevet 4. mai 2007 #12 Skrevet 4. mai 2007 Bunad. hvis det blir for varmt og tungt, tar jeg den av mot ettermiddagen. Og da blir det sikkert skjørt og topp - vet ikke hva jeg velger ennå.
Rexina Skrevet 4. mai 2007 #13 Skrevet 4. mai 2007 Vanligvis har jeg på bunad, men i år blir det russeklær.
Gjest Advena Skrevet 4. mai 2007 #14 Skrevet 4. mai 2007 Jeg skal ha på meg bunaden min. Ifjor hadde jeg russedrakt, og savna bunaden kjempemye!
Rexina Skrevet 4. mai 2007 #15 Skrevet 4. mai 2007 Ja, jeg kommer også til å savne bunaden. ELSKER å gå med den :rødme: Men jeg får heldigvis brukt den i konfirmasjon da!
Gjest Tweek Skrevet 4. mai 2007 #16 Skrevet 4. mai 2007 Jeg finner ut av det etterhvert. Mulig jeg går med en tunika og tighst eller noe. Hvis det regner eller er dårlig vær (som det veldg ofte er på denne dagen) så går jeg bare i dongeribukse men heller har en fin topp.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 4. mai 2007 #17 Skrevet 4. mai 2007 Bunad på dagen og kjole på kvelden. Det står mellom en blå lårkort silkekjole med sorte pumps og en sort knelang kjole med samme sko. Begge kjolene har halterneck og er nokså utringet. Den blå har litt rynke/folle- effekt.
Arkana Skrevet 4. mai 2007 #18 Skrevet 4. mai 2007 Hvis det blir fint vær og varmt blir det sannsynligvis et hvitt/blomstrete skjørt og en hvitt topp + hvite høyhælte sandaler, eller blir det kanskje hvit lang linbukse + mørk rød topp og samme sandaler. Vi pleier ikke gjøre så mye av dagen, bare har grillfest med noen venner.
Gjest Advena Skrevet 4. mai 2007 #19 Skrevet 4. mai 2007 Ja, jeg kommer også til å savne bunaden. ELSKER å gå med den :rødme: Men jeg får heldigvis brukt den i konfirmasjon da! ← Ja, jeg får også brukt den i komfirmasjon i år, så tar igjen det tapte fra sist år.
Wildy Skrevet 4. mai 2007 #20 Skrevet 4. mai 2007 (endret) Her blir det Lofotbunad. Og med to barn i skolealder er programmet for dagen rimelig spikret. http://www.norskflid.no/fileshare/filArkiv..._s_500x1348.jpg Endret 4. mai 2007 av Wildy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå