Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er helt forkastelig at gamle menn med gammeldagse holdninger skal sitte nede i Vatikanet og ha så stor makt over så mange mennesker og deres skjebner.

Nå blir sikkert mange sure på meg, men det får så være.

Skrevet (endret)
Jeg synes det er helt forkastelig at gamle menn med gammeldagse holdninger skal sitte nede i Vatikanet og ha så stor makt over så mange mennesker og deres skjebner.

Jeg er ikke sur på deg, er ganske enig egentlig.

De frarøver ei jente friheten, og tvinger henne til å føde et barn som uansett ikke kommer til å leve særlig lenge, :overrasket: jeg er sjokkert :klaske:

Endret av Lurvina
Skrevet

De skal altså følge den fremgangsmåten med høyest skadepotensiale fysisk og psykisk, fordi loven for all del må følges i alle tilfeller.

Lurer på når det skal bli lov til å bruke skjønn her i verden.

Skrevet

Helt enig.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Når et foster ikke kan utvikle hjerne, har jeg ingen betenkeligheter med at graviditeten kan avsluttes. Vi regner jo mennesker som døde når de er hjernedøde.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg støtter dommen. Hun burde ikke få ta abort. Kvinner har ingen rett og bestemme over sin egen kropp. Hva tror dere at dere er mennesker ?

Gjest SuperMoo
Skrevet

Nå har hun heldigvis fått lov til å dra til England for å ta abort. Link

Skrevet

Det var godt! Men jeg skjønner ikke saken helt, det står at hun ble nektet å få pass men man trenger da ikke pass for å dra til Storbritannia.

Skrevet
Det var godt! Men jeg skjønner ikke saken helt, det står at hun ble nektet å få pass men man trenger da ikke pass for å dra til Storbritannia.

Jo, faktisk, Storbritannia står utenfor Schengen-avtalen.

Skrevet
Jo, faktisk, Storbritannia står utenfor Schengen-avtalen.

Det går fint å reise mellom Irland og Storbritannia uten pass, jeg har gjort det mange ganger selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...