Liset Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 I dag har jeg kjøpt konvolutter! Det blir så bra !!!!! De er gjennomsiktige og da vil innbydelsen synes igjennom. Så har vi tenkt å lage våre egne frimerker på posten.no Fornøyd nå ja!
FrøkenEnnå Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Sånne konvolutter har vi kjøpt også!De er veldig fine Jeg har kjøpt de bryllupsfrimerkene som er standard.Veldig fine de også
~Minni~ Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Hvor har dere kjøpt disse gjennomsiktige konvoluttene da? Er de dyre?
FrøkenEnnå Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Jeg tror jeg betalt 2 kr stykket så de var ikke dyre Kjøpte de på Minne Hjørnet i Ski.
Liset Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2007 Jeg betalte 1 krone pr stk. Kjøpte de på en hobby butikk i Asker(fix ide`) Så det kan jo være at de har de på andre hobbybutikker også. De passet iallefall perfekt til innbydelsene jeg har laget! -flaks!!!
*Emma* Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 (endret) Jeg kjøpte ogsågjennomsiktige konvolutter på Minnehjørnet i Ski. De har nettbutikk ogsåom man borlangt unna. www.minnehjornet.no Mener de kostet et sted mellom 5 og 8kr stk...syns egentlig det var ganskedyrt..men vi skulle bare ha 11 stk så det var liksom greit. Her er våre invitasjoner i konvoluttene... Forran Bak Endret 4. mai 2007 av *Emma*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå