Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestemt meg for å bestille time til fotstell denne våren, men litt usikker på om jeg skal bestille hos fotpleieren elelr hos hudpleier...

hva gjør dere evt? noe forskjelll? hva med pris?

alternativet her i byen er fotpleier som er tilknyttet sykehjemmet, eller en hud- og kroppspleiesalong.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet (endret)

Har du friske føtter, kan du bestille pedikyr hos hudterapeut. Men har du noe a la masse hard hud, fotsopp eller problemer med negler, kan det være en fordel å bestille time hos fotterapeut.

Endret av Tanita
Skrevet

Jeg går i en hudpleiesalong. Hun jeg går hos er fotpleier. Hvis du har store problemer med føttene så er nok en utdannet fotterapeut det riktige. Men hvis det bare er for vanlig stell og lakking av negler så kan du gå til hudpleiesalongen.

Skrevet

ikke noe spes problem, annet enn at vårføttene trengs stell etter en sløv vinter... :sjenert:

tørr hud, litt - men ikke mye - hard hud på hælene og neglene trenger stell.

er høygravid så har vanskjer med å få bøyd meg, derfor ønsker jeg meg litt luksus nå i disse sandaltider ;)

men er det noe foskjell i pris? hva koster det hos hver av dem tror dere?

hudpleieren er veldig flink ellers vet jeg, og så en gang at hun også tilbudte fotstell + pedikyr..

Gjest Tanita
Skrevet

Det kan variere i pris fra salong til salong, men her er nok det viktigste at hun er dyktig. ;)

Skrevet

Jeg betaler mer hos salongen, men det er fordi fotterapeuten jeg av og til er hos, gjør dette privat.

Vet ikke om det egentlig er noen prisforskjell. Det er i hvertfall utrolig deilig å få noen andre til å stelle føttene noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...