Gjest Mona Lisa Skrevet 5. mars 2003 #1 Skrevet 5. mars 2003 Heisann! Noen som har tips til øvelser som strammer opp innsiden av overarmene? Har ikke funnet ut en som tar der enda jeg? :-? ML=)
Tiqa Skrevet 5. mars 2003 #3 Skrevet 5. mars 2003 Eh, innsiden av armene? Jeg trener to muskler i overarmen; biceps og triceps. Biceps er "foran"/oppå, triceps "bak"/under - hvis du strekker ut armen med håndflaten opp. Det er utallige øvelser du bruker på disse musklene - men veldig vanskelig å forklare skriftlig. Let litt på nettet, på www.iform.no for eksempel. Èn øvelse som alle vet hva er, er armhevinger - som tar på triceps (og bryst).
Gjest Liten Skrevet 5. mars 2003 #4 Skrevet 5. mars 2003 Kajakkpadling! Kan anbefales av 1000 grunner, fastere armer er kun en liten, men trivelig bivirkning
Piglet Skrevet 5. mars 2003 #5 Skrevet 5. mars 2003 Jeg mener at såkalte "dips" burde stramme opp innsiden av overarmene. Man gjør som følger: 1. Still en stol ut på gulvet. 2. Still deg sånn som du ville ha gjort, hvis du skulle sette deg på stolen. 3. I stedet for og sette deg, setter du hendene på stolsetet, altså sånn at du har ryggen til og hendene peker vekk fra stolen. 4. Så skyver du benene frem, sånn at du bærer hele vekten av kroppen på bøyde armer. (man sitter/ligger liksom) 5. Strekk armene og senk langsomt ned igjen. 6. Gjenta x antall ganger. Piglet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå