Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva leser du på stranda i sommer?

Videoannonse
Annonse
Gjest _Leela_
Skrevet

For tiden har jeg dilla på Fables, men tror kanskje jeg rekker å lese meg gjennom det som har kommet ut før det blir så mye strandliv på meg. Men er det fint vær i helga så blir de nok med meg ut.

Fables

Til sommeren må jeg nok kanskje finne ei bok ellers er jeg veldig glad i mp3 spilleren da jeg ligger på stranda, av og til er det for varmt til å lese.

Gjest Skya
Skrevet

Jeg får forhåpentligvis Jo Nesbø - Snømannen i postkassen før jeg reiser til Spania, da skal jeg kose meg med den på stranden.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

*hekte på Mine innlegg* :sjenert:

Tror jeg satser på lett chicklit, litt Alice Hoffman, Tore Renberg, og så håper jeg selvsagt å plukke opp noen gode tips her ;)

Gjest _Leela_
Skrevet
Jeg får forhåpentligvis Jo Nesbø - Snømannen i postkassen før jeg reiser til Spania, da skal jeg kose meg med den på stranden.

Å ja, Jo Nesbø blir nok sommerlesning for meg også. Gleder meg!

Og den 21.juli kommer jo Harry Potter and the Deathly Hallows, kommer definitivt til å bli sommerlektyre den også.

Skrevet

Jeg skal også lese Jo Nesbø. Jeg har gledet meg til den boka lenge! Ellers skal jeg lese krimbøkene til Stieg Larsson ("Menn som hater kvinner" og "Jenta som lekte med ilden"). De har jo blitt skrytt opp i skyene, så jeg må se hva jeg synes. Blir mye krim, og det passer perfekt som avveksling fra kjedelige pensumsbøker!

Skrevet

Chick-lit og krim går det for det meste i på stranden. Gleder meg som mange andre her til siste boken av Jo Nesbø. :hoppe:

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har akkurat vært på to ukers solferie, og leste følgende romaner:

*Cecilia Ahern: Where Rainbows End (Helt forferdelig i mine øyne, men sikkert OK for den som liker "enkel", ukomplisert litteratur med lykkelig slutt).

*Marina Lewycka: A Short History of Tractors in Ukrainian (morsom, original, irriterende, men også alvorlig).

*Stieg Nilsson: Menn som hater kvinner (bedre enn forventet, spesielt for meg som egentlig ikke liker krim).

*Halvparten av John Irvings A Prayer for Owen Meany (har forsøkt å lese den før, men fikk hetta av alle de store bokstavene. Nå liker jeg den godt).

Skrevet

Å, den ultimate strandlektyren er Marian Keyes. Det er enkelt, det er vittig, det er underholdende, det er litt trist og det er lettlest. Jeg har nettopp kjøpt The other side of the story (finnes på norsk som En sak har alltid tre sider e.l.), og jeg lurer på om jeg klarer å vente til bikinisesongen.

Skrevet

Er det noen som vet når tid den neste shopoholikerboka kommer??? Den har jeg lyst til å lese på stranden i sommer...

Skrevet
Å, den ultimate strandlektyren er Marian Keyes. Det er enkelt, det er vittig, det er underholdende, det er litt trist og det er lettlest. Jeg har nettopp kjøpt The other side of the story (finnes på norsk som En sak har alltid tre sider e.l.), og jeg lurer på om jeg klarer å vente til bikinisesongen.

Jeg har også lest en del av Marian Keyes men må si jeg liker Cathy Kelly bedre.

www.cathykelly.net

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...