Frk.L Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har store problemer med å finne sko jeg liker til bryllupet. Jeg vil nemlig ha høye hæler! Min 8 cm, gjerne 10. Men det er ikke så lett å finne i Norge synes jeg. Har funnet mange jeg kunne tenke meg i utlandet, men felles for dem alle er at de koster flesk! Så alle nettsider hvor de selger fine sko i Norge tas imot meg takk! Også vurderer jeg å ha rosa sko.. Svigermor var veldig imot det, men jeg tror det kan være litt stilig. Synes det ville vært moro og løfte på skjørtet, og under stakk det frem et par rosa sko!
*Emma* Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Mye fint på Ebay. Jeg syns rosa er kuult- om du er typen til det - go for it! Jeg vurderte også rosa sko en stund- så på noen knallrosa m masse glitter på, men så passet de ikke...
Frk.L Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 Mye fint på Ebay. Jeg syns rosa er kuult- om du er typen til det - go for it! Jeg vurderte også rosa sko en stund- så på noen knallrosa m masse glitter på, men så passet de ikke... ← Har ikke funnet noen sko jeg liker på e-bay faktisk. Og jeg vurderer litt mer lyserosa. Siden rosene og generelt den fargen vi går for er ganske lys. Har funnet noen sinnsykt fine, men de er såååå dyre... (jepp.. har en forkjærlighet for designersko..)
*Emma* Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Å det var jo synd. Det er jo ofte designerting på Ebay også -men da må man naturlignok betale litt mere Har du gdod tid da? For ofte dukker det jo opp ting sånn etterhvert.,..
Liset Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har bestilt mine fra lisenett.no. Har ikke fått de ennå, så jeg venter i spenning Så har jeg vært inne på corino.no. Der kan du designe din egen sko. Men jeg tipper det koster litt... Lykke til med sko-valg!
Kykkelikokos Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Hvor mye er "koster flesk"? Kanskje ikke så lett å få tak i rosa sko til en billig penge.. men vanlige hvite brudesko er ikke så veldig dyre, og jeg tror du fint kan få tak i 8cm høye hæler.
brud_07 Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 DIN SKO!! men du må sikkert skynde deg, for jeg tror de fyker ut ganske raskt! ganske høy hæl, og tre bryllupssko å velge mellom til 280 kr :-D
-Alvildebrud- Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 DIN SKO!! men du må sikkert skynde deg, for jeg tror de fyker ut ganske raskt! ganske høy hæl, og tre bryllupssko å velge mellom til 280 kr :-D ← nei, disse er helt forferdelige å gå i en hel dag... har testet selv
090607 Skrevet 4. mai 2007 #10 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har bestilt mine her. Var heldig, for hun har atelieret sitt like nedi gata hvor jeg bor (Oslo), så jeg kunne komme å prøve for å se på str http://www.goddess.no/goddessShop/ListCate...tegory=Brudesko
Majabeth Skrevet 4. mai 2007 #11 Skrevet 4. mai 2007 Her har de en del sko. Jeg har kjøpt samme merke, de heter Tango Too. Jeg er kjempefornøyd med dem! De er veldig gode å gå i.
Liset Skrevet 4. mai 2007 #12 Skrevet 4. mai 2007 Her har de en del sko. Jeg har kjøpt samme merke, de heter Tango Too. Jeg er kjempefornøyd med dem! De er veldig gode å gå i. ← Vi har kjøpt samme sko! Jeg kjøpte mine fra lisenett og betalte dobbelt så mye... Ja Ja..
Majabeth Skrevet 4. mai 2007 #13 Skrevet 4. mai 2007 Vi har kjøpt samme sko! Jeg kjøpte mine fra lisenett og betalte dobbelt så mye... Ja Ja.. ← Det samme gjorde jeg. Oppdaga denne sida etterpå
Doratheexplorer Skrevet 4. mai 2007 #14 Skrevet 4. mai 2007 for en super link Den siden kommer godt med, jeg har nemlig ikke kjøpt meg sko ennå. Men hva er hva liksom ang. str.??
Kykkelikokos Skrevet 4. mai 2007 #15 Skrevet 4. mai 2007 Vi har kjøpt samme sko! Jeg kjøpte mine fra lisenett og betalte dobbelt så mye... Ja Ja.. ← Det kommer vel en del frakt og toll i tillegg, uansett? Lettere å sende tilbake med angrerett til en norsk butikk også.
Sin Skrevet 4. mai 2007 #16 Skrevet 4. mai 2007 Det kommer vel en del frakt og toll i tillegg, uansett? Lettere å sende tilbake med angrerett til en norsk butikk også. ← De sender ikke varer utenfor USA i det hele tatt faktisk, men om de hadde gjort det hadde vel prisen nærmet seg den norske ja.
Frk.L Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #17 Skrevet 4. mai 2007 (endret) Her har de en del sko. Jeg har kjøpt samme merke, de heter Tango Too. Jeg er kjempefornøyd med dem! De er veldig gode å gå i. ← Her var det noen fine! Da er det jo typisk at de ikke sender utenfor USA.. Tusen takk for alle forslag! Jeg må vel nesten nevne at jeg er ekstremt glad i sko, og har veldig bestemte meninger om hvordan de skal se ut.. :rødme: Det blir alltid vanskelig når man har sett for seg noe, for da leter man jo bare etter det.. Endret 4. mai 2007 av Frk.L
Branna Skrevet 4. mai 2007 #18 Skrevet 4. mai 2007 DIN SKO!! men du må sikkert skynde deg, for jeg tror de fyker ut ganske raskt! ganske høy hæl, og tre bryllupssko å velge mellom til 280 kr :-D ← De har jeg kjøpt! De med sløyfe på! De er så søte :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå