Gå til innhold

2Kj

Devana

Anbefalte innlegg

I 2KJ eksamen muntlig får man ofte 2-3 temaer. Hvordan er disse temaene som regel? Er det små temaer eller store? (Sånn som et helt kapitteltema eller rett og slett noe lite?)

Håper noen skjønner spørsmålet mitt, slet med å fine eksempler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leeenge siden jeg har hatt 2KJ, men jeg tror det er vanlig at man tar for seg hovedtemaer (kapitteltemaer). I tillegg får man vel kanskje noen små detaljspørsmål som teller mindre på karakteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk to hovedtemaer og et par små spørsmål, fordi jeg sto og vippet mellom to karakterer. Nå husker jeg ikke temaene mine i farta, men jeg husker at jeg ble spurt om hva en Benzenring er for noe. Den ene oppgaven gikk ut på omregning, der jeg skulle vise at jeg kunne en formel, snu på formelen og bruke formelen i en gitt oppgave. Tror jeg ihvertfall.

Det er mange år siden jeg hadde eksamenen, og jeg har hatt mange eksamener i ettertid, så jeg husker rett og slett ikke hva oppgavene var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2kj eksamen i morra og vi har fått beskjed om at vi får oppgitt to kapitler som vi skal "fortelle om" og i tillegg får vi spørsmål fra disse temaene. Alle får også en regneoppgave. I tillegg får halvparten å utføre et forsøk fra et av de to kapitlene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...