Gå til innhold

Tørre partier i kinnene

lidia

Anbefalte innlegg

Har en litt anstrengt tid på jobben nå, og merker at jeg i perioder får en del tørre flekker i kinnene. Detter merker jeg, dvs jeg føler at det på en måte strammer til. Jeg bruker et pudder fra kanebo, og dette legger seg i flak på en måte i disse tørre partiene. Detter er ikke pent :x

Er det noen som har det sånn? Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt disse flekkene? Jeg brukte peeling for noen dager siden, så det er ikke akkurat så veldig lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KATTAstrofe

Smør på f.eks Eight hour cream, og kjøp deg en god fuktighetskrem for å forebygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Eight hour cream, kan jeg ta på denne oppå pudderet? Blir ikke det litt sånn klissete ? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Hvis du synes Eight Hour Cream er for klissete, kan du prøve A-creme, den er nesten like bra, men en helt annen konsistens. Til og med jeg med min noe ustabile hud kan bruke den i ansiktet uten at det popper opp en eneste liten kvise. Har nesten byttet ut Eight Hour Cream'en med A-creme nå, jeg. Det eneste jeg bruker EHC til er leppene, men der er det til gjengjeld ikke noe annet som kan ta opp konkurransen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med de som anbefaler Eight Hour Creme.

Jeg synes det beste er å smøre inn alle tørre parti, la det være på 15 minutter, så tørke vekk det overflødige. Det var et råd jeg leste en makeup artist hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Det tipset funker faktisk også! jeg fikk det tipset av Cilla og måtte rett hjem og prøve! det var helt topp! huden trakk til seg det den trengte...tydeligvis..resten tørket jeg av etter 15-20 minutter...rene skjære babyhuden etterpå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...