Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det ville fremhevet magen din, men jeg kan ikke fordra slike ermer. Mange ser ut som om de bruker en t-shirte i XXXL med slike ermer... (Det er en grunn til at modellen står slik). Men det er jo bare min mening.

Gjest Advena
Skrevet

Synes ikke den var noe fin, mage eller ei. ;)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Hadde det ikke vært for ermene, så hadde det vært en fin kjole, syns jeg. Jeg kjøpte en kjole med sånne ermer for en stund siden, og jeg sydde inn ermene.

Skrevet

Synes heller ikke den var sånn super fin....

Skrevet
Synes ikke den var noe fin, mage eller ei. ;)

Signerer

Skrevet

Jeg likte ikke den desverre ;)

Skrevet

De ermene var grusomme! Men hadde den hatt mindre ermer hadde kjolen vært helt grei, Tror heller ikke at den vil fremhve magen spesielt. Utrolig hva en aldri så liten støttehjelp fra en strømpebukse gjør!

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Fin, men jeg syns ikke noe om slike vide armer, men det er jo en smakssak. :)

Gjest Keycha
Skrevet

Jeg synes den var grusom... Men hver sin smak :)

Skrevet

Nei, ikke noe jeg ville gått for.

Den ser veldig formløs ut, og tør ikke engang tenke på hvordan den blir etter vask :grine: .

Forøvrig likte jeg ikke armene, er ikk efan av teltkjoler. "A"FORMEN deriomet kan være fin. Men dette ble telt oppe og nede.

Skrevet

Synes den varhelt grei, men ikke noe mer

Skrevet

nei det ble for mye telt, for lite kjole

Skrevet

Jeg synes slike armer og slike kjoler er kjempefine jeg da, har sikla på akkurat den der lenge faktisk. ;)

tror det kommer helt an på kroppsfasong og stil, jeg har bred rygg og føler lett at det ser snålt ut med kjoler som er små og nette i overdelen. Denne typen kjoler blir faktisk mer feminint på meg, fordi det myker opp en ellers bred rygg og skjuler litt brede skuldre.

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg syns den var kul, men stoffet ser ganske tynt ut, mulig den vil klistre seg til tightsen.

Skrevet

Litt for trist farge for meg, men ellers bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...