Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på privat UL her i Stavanger, men aner ikke hvem som har godt rykte, hvem har innvendig/utvendig ultralyd etc.

Mamastork i byen har jeg hørt mye bra om, har de innvendig eller utvendig ultralyd?

Finnes det andre private i sentrum? har de innvendig eller utvendig ul?

Hadde vært veldig hyggelig å hørt fra noen med erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du må oppsøke de private klinikkene for og gjøre ultralyd. Der er jo flere leger som har ultralyd. bl.a. Eli Smedvig som holder i bygget rett ved siden av Kilden, ligger bla Vetrinær og gardinbutikk der.. Hun er sånn fødseslege og spesialist i kvinnesykdommer. Hun er ganske ny som privatlege, tidligere jobba på sykehuset, men har fått veldig godt inntrykk av henne altså. Men det er mulig du må ha henvisning der altså.

Skrevet

Mamastork var kjempegreie å gå til, og jeg fikk time veldig raskt.

Om de tar innvendig eller utvendig ul, kommer jo ann på hvor langt du er på vei. Før 12 uker får man jo se mye bedre med innvendig, etter uke 12 brukes oftes utvendig. Alle som har ul utstyr kan jo gjøre begge deler.

Skrevet

Eg var på mamastork på UL. Veldig kjekk dame. Men kjem kanskje litt an på kva du er ute etter. Eg ville heller anbefale ein gynekolog for eks Braut i Sandnes, der var eg til UL i veke 19. Syns han var mykje meir grundig og forklarte masse.

Skrevet

Vi har bare lyst til å se det dunkende hjerte, for å få en bekreftelse på at det virkelig er ett liv der inne :)

Har mest lyst til utvendig ultralyd.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Marit Veholmen på Hinnaklinikken. Fikk innvendig UL i uke 6 og uke 11.

Jeg gikk også dit ved 6-ukerskontroll etter fødselen, hvor jeg fikk ny innvendig UL og fikk sett at alt så bra ut.

Jeg mener å huske at første time kostet rundt kr 1000,- men deretter betaler du kr 500,- for eventuelle påfølgende timer du ønsker.

Skrevet

På mamastork tok eg innvendig UL, var då midt i uke 11 trur eg. Eg var og litt skeptisk til innvendig og har generelt panikk for "innvendige" undersøkelser hehe... Men det gjekk kjempefint! Var ikkje noko problem. Det er jo for at det er lettare å sjå babyen.

Skrevet

Jeg var i kontakt med mamastork idag, de har både innvendig og utvendig ultralyd :) Kort ventetid har de også, så jeg fikk time om en ukes tid! gleder meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...