Tinker Bell Skrevet 3. mai 2007 #1 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Heisann! Om dere vil lese dette eller ikke er helt opp til dere, men jeg vil prøve å få ned hendelser fra min hverdag... Jeg er en jente på 21 år studerer sykepleie første året, der jeg er tillitsvalgt for klassen. Jeg er også med og arbeider i studentbaren her, og sitter i styret som barsjef. Dette er det jeg gjør. Hyper jente med mye godt humør, men gjør du noe som ikke er lov så kan du fort merke et temperament. Emosjonell er noe jeg alltid har vært, og snakker åpent og ærlig om det meste. Dette er hvem jeg er. Trening og kosthold er på vei til å bli mye bedre og buksestørrelsen er på vei ned. Som sykepleier må man hele tiden holde seg oppdatert på fagstoff, og har merket at dette er krevende. Dette er det jeg forandrer Så vet dere litt om meg I dag har vært en slitsom dag, sov kanskje 4 timer i natt... Fikk ikke sove i går, men det hadde sine grunner. Er så sliten nå om dagen, jeg skal prøve å få ting til å fungere i baren, ergo jeg trenger arbeidere, men folk vil ikke stille opp fordi de vil drikke, skjønner ikke hvor alle de dyktige personene ble av...! De sluttet helt sikkert når det ble så mange slappe folk, eller ikke slappe, men mindre engasjerte! Det skjer også mye på skolen, skal ut i min første veiledet praksis som sykepleier, jeg føler jeg er helt uten kunnskap, det er så mye man må kunne, derfor er det noe jeg skal forandre på, eller oppdatere... Men det går vel bra, man skal vel ikke være verdensmestere fra første stund... Fra en dato jeg ikke husker og til nå så har jeg gått ned fra 85kg til 75kg, og skal prøve å komme meg ned til 65kg. Meeen jeg skal gjøre dette for å få mer energi, for gleden av å trene og for å føle meg vel... og ja, for å se veldig bra ut Ha en fortsatt fin dag! :rødme: Endret 3. mai 2007 av Tinker Bell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 3. mai 2007 #2 Del Skrevet 3. mai 2007 dette er i dette øyeblikk en smaily som vinker deg velkommen. så flink du er som har gått ned i vekt da når du vil det. jeg får det ikke til. men jeg finner heller ikke tid til trening hvordan kommer det til å gå med meg visst jeg får barn? nei det skal vi ikke ta opp i din dagbok. ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinker Bell Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 5. mai 2007 Ahhh... Lørdag! Denne dagen liker jeg! Spesielt fordi jeg kan slappe av! Natt til torsdag fikk jeg ikke sove, skjønner ikke hva som skjedde. Eller jeg vet vel egentlig det, jeg er så sliten, så en liten ting kan skubbe meg ut av balanse. Torsdag kveld så jobbet jeg i baren, var en mindre enn vi bruker å være på torsdager, men det var kjempegod stemning! Trubadur og allsang i baren nede, og siden det kom såpass mange som kom så måtte vi åpne baren oppe! Så da var det allsang nede og dansing oppe... Så da var jeg i seng rundt fire, og opp igjen klokken 8. Så på to dager har jeg sovet 8 timer på to dager... :s Så var det skole fra 9-12, og fra 12-19 var det å få gjort ferdi oppgaver :s Så var det å bruke resten av kvelden på typen I dag kommer tven vår eller hans da , 32" Samsung HD-ready tv:) Så da blir det vel kosekveld med filmtitting :D Har også prøvd den nye dvden min, New York City Ballet Workout! Snakk om slitsomt! Veldig mange gode strekke øvelser og mage øvelser, men føler meg ikke så galant ennå Men det kommer vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinker Bell Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 5. mai 2007 Og da har man vært på joggetur/gåtur! Så nå skal jeg kaste meg i dusjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 18. mai 2007 #5 Del Skrevet 18. mai 2007 Svarte deg her jeg Førskolelærer er det jeg går på. Er såååå kjedelig å trene alene. Jeg har lyst på noe jeg kan plassere forann tv`n så det lissom er bare å trene og gjøre det, er litt lettere det. Gjorde det hos mamma. Men nå bor jeg jo ikke der lengre. Nå skal jeg gå å legge meg. Enda en tidligvakt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå