frizzie Skrevet 5. mars 2003 #1 Del Skrevet 5. mars 2003 Noen som vet hvor mye det ca koster for en dyprens?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. mars 2003 #2 Del Skrevet 5. mars 2003 HVis du går på Majorstua Hudpleie, kan du få dyprens til 350 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frizzie Skrevet 5. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. mars 2003 ok.. 350kr var jo ikke ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 5. mars 2003 #4 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg skal til en Dermalogicasalong. Der koster dyprens 450, hudanalyse 120 og dyprens med massasje var ca 520. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. mars 2003 #5 Del Skrevet 5. mars 2003 orakel Når man tar behandling i en Dermalogica-salong SKAL hudanalysen være gratis. Det får man til og med beskjed om på kursene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 5. mars 2003 #6 Del Skrevet 5. mars 2003 orakel Når man tar behandling i en Dermalogica-salong SKAL hudanalysen være gratis. Det får man til og med beskjed om på kursene deres. Skal hudanalysen være gratis??????? Det visste ikke jeg. Det skal jeg jammen meg si til damen i morgen. Har du flere gode tips å komme med? Jeg har aldri vært på dermalogicasalong før. Hvordan hørtes ellers prisene ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. mars 2003 #7 Del Skrevet 5. mars 2003 Prisene hørest greie ut de, men jeg reagerer litt på at ikke hudanalysen er gratis. Den nye som heter Face Mapping og tar 15 minutter er gratis og SKAL alltid gjøres. Jeg har aldri hørt om noen som har tatt penger for hudanalysen om man gjør andre behandlinger i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #8 Del Skrevet 6. mars 2003 HVis du går på Majorstua Hudpleie, kan du få dyprens til 350 kroner. Hva omfatter denne behandlingen? Er det bare rens eller er det med maske, ansiktsmassasje el.l? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. mars 2003 #9 Del Skrevet 6. mars 2003 Dyprens, maske og peeling. Er usikker hva mer, men det er bare å ringe å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå