lulle Skrevet 5. mai 2007 #41 Skrevet 5. mai 2007 Den var ikke dum, du!!! Vi har ikke forlovelsesringer, så jeg har ikke trengt å tenke på det før. Hmm, da var jeg plutselig tilbake til begynnelsen igjen :klø: ← Han kan evt. ha ringen i et kjede rundt halsen
flickan Skrevet 6. mai 2007 #42 Skrevet 6. mai 2007 Vi har smeltet om gamle gullsmykker og laget tradisjonelle gule gifteringer. Vi valgta å ha forskjellige str da vi naturligvis har forskjellige str på hendene, da synes vi det ble penest. Han: 5,5 mm x 2 mm med buet innside og utside. Tekst: din XXX "hjerte" 21.07.2007 Min: 4,0 mm x 2 mm med buet innside og utside, Innfelt diamant 0,07. Tekst: din XXX"hjerte"21.07.2007
♥Mirella♥ Skrevet 6. mai 2007 #43 Skrevet 6. mai 2007 Vi vil ha disse, men jeg vil ha tre diamanter på skrå. Jeg bruker aldri gult gull, er ikke noe pent på meg, så jeg er veldig glad for "hvitt gull-trenden"
MellonCollie Skrevet 7. mai 2007 #45 Skrevet 7. mai 2007 Vi vil ha disse, men jeg vil ha tre diamanter på skrå. Jeg bruker aldri gult gull, er ikke noe pent på meg, så jeg er veldig glad for "hvitt gull-trenden" ← Det er de vi har, men i gult gull! Skal ha tre diamanter på skrå i min... synes selv de er nydelige, selvsagt
Kykkelikokos Skrevet 7. mai 2007 #46 Skrevet 7. mai 2007 De var kjempefine, MellomCollie. Hvor mye koster de?
Majabeth Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #47 Skrevet 7. mai 2007 Det er de vi har, men i gult gull! Skal ha tre diamanter på skrå i min... synes selv de er nydelige, selvsagt ← De var nydelige! Har trodd at det ser rart ut med diamanter på gult gull, men det var fint! Lurer også veldig på pris...
MellonCollie Skrevet 7. mai 2007 #49 Skrevet 7. mai 2007 De var kjempefine, MellomCollie. Hvor mye koster de? ← De var nydelige! Har trodd at det ser rart ut med diamanter på gult gull, men det var fint! Lurer også veldig på pris... ← Herreringen kostet 2900 kr, og dameringen 3500 kr (tror jeg). Så det var ikke så veldig ille synes jeg... Synes ikke så godt på bildet, men den linja deler ringen i en "vanlig" del, og en med børstet gull. Men denne forskjellen forsvant veldig fort, nå etter 3 måneders bruk er det nesten slitt vekk. Men synes fortsatt de er nydelige :rødme:
Knøttet Skrevet 7. mai 2007 #50 Skrevet 7. mai 2007 (endret) ringene våre: Helt enkle, glatte ringer i hvitt gull, min med diamant Vedlegg fjernet, se Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale. vimse-mod Endret 8. mai 2007 av vimse
Gjest vimse Skrevet 8. mai 2007 #51 Skrevet 8. mai 2007 Tråden er ryddet, se Kvinneguidens regler. vimse-mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå