Gå til innhold

Gifteringene

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den var ikke dum, du!!! Vi har ikke forlovelsesringer, så jeg har ikke trengt å tenke på det før. Hmm, da var jeg plutselig tilbake til begynnelsen igjen :ler:

:klø:

Han kan evt. ha ringen i et kjede rundt halsen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har smeltet om gamle gullsmykker og laget tradisjonelle gule gifteringer. Vi valgta å ha forskjellige str da vi naturligvis har forskjellige str på hendene, da synes vi det ble penest.

Han: 5,5 mm x 2 mm med buet innside og utside. Tekst: din XXX "hjerte" 21.07.2007

Min: 4,0 mm x 2 mm med buet innside og utside, Innfelt diamant 0,07. Tekst: din XXX"hjerte"21.07.2007

Skrevet

Vi vil ha disse, men jeg vil ha tre diamanter på skrå. Jeg bruker aldri gult gull, er ikke noe pent på meg, så jeg er veldig glad for "hvitt gull-trenden" :)

Skrevet (endret)

borte

Endret av B2B
Skrevet
Vi vil ha disse, men jeg vil ha tre diamanter på skrå. Jeg bruker aldri gult gull, er ikke noe pent på meg, så jeg er veldig glad for "hvitt gull-trenden" :)

Det er de vi har, men i gult gull! Skal ha tre diamanter på skrå i min... synes selv de er nydelige, selvsagt :sjarmor:

Skrevet

De var kjempefine, MellomCollie. Hvor mye koster de?

Skrevet
Det er de vi har, men i gult gull! Skal ha tre diamanter på skrå i min... synes selv de er nydelige, selvsagt  :sjarmor:

De var nydelige! Har trodd at det ser rart ut med diamanter på gult gull, men det var fint! Lurer også veldig på pris... :sjenert:

Skrevet

Jeg vil ha med diamant i min!!!

Skrevet
De var kjempefine, MellomCollie. Hvor mye koster de?

De var nydelige! Har trodd at det ser rart ut med diamanter på gult gull, men det var fint! Lurer også veldig på pris... :sjenert:

Herreringen kostet 2900 kr, og dameringen 3500 kr (tror jeg). Så det var ikke så veldig ille synes jeg...

Synes ikke så godt på bildet, men den linja deler ringen i en "vanlig" del, og en med børstet gull. Men denne forskjellen forsvant veldig fort, nå etter 3 måneders bruk er det nesten slitt vekk. Men synes fortsatt de er nydelige :ler: :rødme:

Skrevet (endret)

ringene våre:

Helt enkle, glatte ringer i hvitt gull, min med diamant :)

Vedlegg fjernet, se Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale.

vimse-mod

Endret av vimse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...