Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har flere venninner som jeg treffer sjelden, men når vi først treffes, er kjemien der fra første øyeblikk og vi har det veldig fint sammen. Vi har ikke så mye kontakt mer tlf og sånt. (DET er vel uansett en uvanlig ting i disse sms-tider?) Hvordan tar jeg vennskapene med disse videre? Hva kan vi finne på som er litt morsommere enn "standard"tingene cafè, kino, bar? Jeg har barn, og et par av venninnene har det, resten har det ikke. Det er ganske stor aldersforskjell på venninnene også. Er usikker på hvor vellykket det ville bli å samle alle sammen?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Du trenger ikke samle alle på en gang, men invitere par stykker på middag? Når man får barn blir det ofte mer sjelden kontakt, men alle har ansvar for å bidra til å holde kontakten. Det vil sikkert bli satt pris på hvis du begynner.
Solskinnsbolla Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 hva med å leie en hytte sammen en helg- ta fri fra evnt mann og barn- gå litt turer, drikke litt vin, snakke utover kvelden foran peisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå