kitekatt Skrevet 3. mai 2007 #1 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) På vei til jobb idag dinglet jeg innom Skopunkten nederst i Lille Grensen (ved siden av Lindex) i Oslo og fant såååå mange sko jeg vil ha!! 200 kr. pr. par er generell pris (noen 149) De har også nettbutikk i sverige www.skopunkten.se så jeg ihvertfall kommer til å kikke på nettet og finne de skoene jeg vil ha og løpe og kjøpe (jobber like ved) Idag kjøpte jeg disse http://www.skopunkten.com/product.aspx?artnr=215565 Skoene mine har ikke rød søm da, men mørk brun.. Gode å gå med og er kjempefornøyd Til den prisen kan man jo "ta av" litt også. Sikkert ikke kjempekvalitet, men jeg ihvertfall går jo fort lei, så bare de holder ut sesongen er jeg fornøyd Endret 3. mai 2007 av kitekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mai 2007 #2 Del Skrevet 3. mai 2007 Vil ha sånn butikk her også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mai 2007 Vil ha sånn butikk her også!! ← På den nettsiden er det Webshop...kan hende du kan bestille der? Har kjøpt skoletter der før, og prøvd endel sko der, og de har alle vært veldig gode å gå med og veldig standard i strl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mai 2007 #4 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg klarer ikke kjøpe sko uten å ha prøvd dem først. *problembein* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 3. mai 2007 #5 Del Skrevet 3. mai 2007 Liker ikke den skobutikken i det HELE TATT. Like ille som økonomisko, "Hard såle", ser "billig ut"(materialet og design)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaya83 Skrevet 3. mai 2007 #6 Del Skrevet 3. mai 2007 Liker ikke den skobutikken i det HELE TATT. Like ille som økonomisko, "Hard såle", ser "billig ut"(materialet og design)... ← Helt enig.. Jeg blir nesten pinlig berørt når jeg ser folk enten går med pose fra økonomisko eller enda verre, går med sko man SER er fra økonomisko.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mai 2007 #7 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jeg kjøper sko på Økonomisko, og hever meg glatt over folk som blir flaue på mine vegne når de ser jeg går med en sånn pose!! Snobberi er det VERSTE jeg vet! Endret 3. mai 2007 av Annie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 3. mai 2007 #8 Del Skrevet 3. mai 2007 Det beste med den butikken er ta tre par, betal for to!!! HELE ÅRET!!! Finnes også på Gunerius i Oslo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 3. mai 2007 #9 Del Skrevet 3. mai 2007 Liker ikke den skobutikken i det HELE TATT. Like ille som økonomisko, "Hard såle", ser "billig ut"(materialet og design)... ← Har (dessverre) kjøpt et par sko der. Du har helt rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 3. mai 2007 #10 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg kjøper sko på Økonomisko, og hever meg glatt over folk som blir flaue på mine vegne når de ser jeg går med en sånn pose!! Snobberi er det VERSTE jeg vet! ← Det her handler ikke om snobberi i fra min side, men om at jeg får vondt i foten av de skoene der. I tillegg så er de omtrent laget av plast så det stinker jo plast lang vei. Jeg er ikke flau over å kjøpe billige ting. Man kan finne kupp overalt, men verken økonomisko eller overnevnte er av god nok kvalitet for meg. Jeg handler da på dinsko, og de er da omtrent like i prisen som f.eks økonomisko, bare bedre kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tangerine Skrevet 3. mai 2007 #11 Del Skrevet 3. mai 2007 Sist jeg sjekka shippa ikke skopunkten til norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tangerine Skrevet 3. mai 2007 #12 Del Skrevet 3. mai 2007 og det gjør de ikke nå heller http://www.skopunkten.com/kundtjanst.aspx?page=9 spm. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jeg kjøper sko på Økonomisko, og hever meg glatt over folk som blir flaue på mine vegne når de ser jeg går med en sånn pose!! Snobberi er det VERSTE jeg vet! ← Absolutt! Er så enig, så enig med deg. Og ja, jeg er vel forberedt på kvaliteten, men det gjør lite, da jeg bare bruker slike sko i et par mnd, samt at jeg har mange sommersko, så egentlig brukes de bare noen ganger Og neste år vil jeg ha noe nytt Jeg syntes faktisk skoene der er gode å gå med, jeg...men jeg har ikke så kresne føtter heller, sålenge det ikke er hæl på over 6 cm Men såklart, får man vondt av skoene, ville jeg også holdt meg unna, men nå er føtter også forskjellige OG; mine favorittsko som jeg bruker på jobb hver dag er fra økonomisko og de er faktisk over 2 år gamle...fått masse komplimenter på at de er fine og de ser absolutt ikke billige ut. Kanskje de skoene jeg kjøpte idag ser billige ut, men jeg likte de og jeg finnes faktisk ikke snobbete...så lenge jeg likte de og å gå med de, er jeg absolutt ikke flau! Blir faktisk MER flau når jeg opplever at andre blir flaue slik det blir skrevet over her, for i mine øyne er det dømmende og sneversynt og absolutt snobbete, og det er det værste jeg vet...huff! Da er det vel gæærnt å handle på ellos eller hm og da...siden klærne derfra ikke bestandig har så veldig bra kvalitet og er relativt rimelige...eller ENDA VÆRRE; handle på HM outlet. Der har jeg funnet masse fint ihvertfall, og jeg sjekker alltid de sidene når jeg er der inne. Endret 3. mai 2007 av kitekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne_ Skrevet 3. mai 2007 #14 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har et par sko fra denne butikken. Enig at mange av dem ser billige ut og er laget i dårlige materialer. Men det skoparet jeg fant var helt greit synes jeg. Jeg har blitt veldig skuffet av å kjøpe sko til over 1000 kr, for de varer ikke særlig mye lenger enn de billige skoene. Aller helst kunne jeg ønsket meg gode kvalitetssko som man faktisk kunne ta med til skomaker for å reparere (de færreste sko som selges i dag lar seg reparere i dag, de er beregnet til å kastes med en gang de blir litt slitt, også de dyrere merkene..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 3. mai 2007 #15 Del Skrevet 3. mai 2007 Alt på Skopunkten er vel laget av syntetmateriale (=plast)? Det syns jeg hverke ser bra ut eller føles behagelig på foten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 3. mai 2007 #16 Del Skrevet 3. mai 2007 Det at skoene ser billige ut kan jo være fordi de er billige Syntes det er supret hvis jeg kan finne et par sko til den prisen som passer føttene mine. Her et par pumps fra Økonomisko som føttene min er fornøyd med, og et par pumps fra Bianco som føttene min hater. Føttene er forskjellige, folk er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. mai 2007 #17 Del Skrevet 3. mai 2007 Søren at jeg ikke så den siden før nå (og at de ikke skiper til Norge ) . Kjøpte pensko tidligere i uka, og ettersom det ikke er sko som kommer til å bli brukt mye så kunne jeg gjerne kjøpt dem billigere. Jeg kjøper heller ikke sko fra Økonomisko, rett og slett fordi de vanligvis ikke er gode på foten. Synes ofte de ikke er fine heller. Men på siden kitekatt linket til så fant jeg faktisk mange jeg likte. Og, som sagt, pensko som brukes en gang hver jubelår kunne jeg fint kjøpt billig. Om de ikke var så gode på foten så hadde ikke det vært noen katastrofe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 3. mai 2007 #18 Del Skrevet 3. mai 2007 Åh, nå ble jeg glad, for så å bli skuffet igjen. Jeg har sett meg ut tre par nydelige sko fra Skopunkten, men jeg bor i Trondheim, da, og her er ingen butikk. Æsj. Så nå at de hadde fått webshop, og ble overlykkelig, og så ser jeg at de ikke sender til Norge - skuffet. Jeg må ha de skoene, hvordan skal jeg få tak i de? Dra til Oslo eller Ålesund? Dyre sko.. For øvrig driter jeg i om skoene er billige eller ikke. Jeg har skofetish og kjøper nye sko flere ganger i uka/mnd. Bruker de aldri lenge - så kvaliteten driter jeg i. Og om skoene er vonde å gå i driter jeg også i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. mai 2007 #19 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvis jeg får tak i billige sko - så blir jeg kjempeglad. Men som regel så trenger mine føtter sko av typen kano og de er sjelden billige. Jeg har kjøpt mange sko på økonomisko, men har skikkelig problemer med å gå inn i butikkene. Synes det lukter så grusomt der og jeg føler meg kvalm. Har også kjøpt sko på Skopunkten, men synes de er små i størrelse. Eller kanskje de bare er for smale for mine føtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 3. mai 2007 #20 Del Skrevet 3. mai 2007 noen av dere må skjerpe dere, hast4e konklusjoner på vegne av andre er det VERSTE JEG VET. NÅr jeg sa at jeg ikke handler der oppga jeg visse grunner som; dårlig kvalitet( vondt såle)m, stygt design som ser billig ut(ja ..det 4e4r billig..så det ser "tacky "ut..feks kan en størrelse 38 see giga stor ut selvom det bare er en 38 bare pga designet), dårlig materiale osv.. Jeg sa da ingenting om at jeg ikke handler der fordi det er billig???? Jeg kan handle sko på dinsko, som forøvrig ligger i ca samme prisklasse og samme type sko. Økonomisko og skopunkten holder jeg meg dog LANGT UNNA(det er samme eier ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå