Nasevis Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Er det noen som har erfaringer med retur av varer til Sparkjøp? Jeg sendte en pakke for en 14dagers tid siden, og den har ligget på Postens omlastingsterminal i Bergen siden den 26.april. Kan dette tyde på at den har falt av lasset et sted, eller har Sparkjøp samme returordning som bl.a. Ellos hvor man returnerer til Postens Godssenter på det angitte stedet?
Gjest Bodil Østmo-Elatyaoui Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Er det noen som har erfaringer med retur av varer til Sparkjøp? Jeg sendte en pakke for en 14dagers tid siden, og den har ligget på Postens omlastingsterminal i Bergen siden den 26.april. Kan dette tyde på at den har falt av lasset et sted, eller har Sparkjøp samme returordning som bl.a. Ellos hvor man returnerer til Postens Godssenter på det angitte stedet? Jeg kjøpte en skidress i to deler som julegave, størrelse M. Fordi det var julegave, ble den ikke åpnet før julaften, og størrelsen var feil, nemlig S. Buksen måtte returneres. På forespørsel fikk jeg opplyst at den fantes på lager i riktig størrelse, og jeg returnerte buksen til Bergen. Etter en måned kom beskjed om den ikke fantes på lager, etter ytterligere en måned fikk jeg beløpet refundert. For så vidt uten problem, men vitner om liten oversikt i firmaet, og slurv i leveransen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå