Ceccy Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 No har jeg leitet overalt etter dongeri skjørt!! Noen som vet hvor jeg kan finne det?? Vil ha ett kort skjørt som skal være over knærene, og som skal være stramt!! Og noen som vet hvor jeg kan finne sånn leggings, som skal være under skjørt? Ikke leggings akkurat, men den skal ikke være lengre enn til knærene!! Tusen takk til alle som svarer
Gjest Tweek Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 HM, der har de tights som går til anklene og leggings som stopper midt på leggene. Dongeriskjørt kan jo ikke være stramt hele veien, men er stramt over rumpa. Jeg har et kort et som du finner under divided.
linky Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Ja, hm har tights..jeg har også kjøpt der. ellers har vera moda forskjellige dongeri skjørt. ivertfall sist gang jeg kikket innom.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Jeg kjøpte et dongriskjørt på b.young som går ned til knærene. Det ser ut som et omslagsskjørt, men er ikke det. Veldig fint.
Gjest Rosin Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har sett mange ulike typer fine dongeriskjørt på fretex.
Gjest Keycha Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Har sett mange korte dongeri skjørt på Vero Moda/Only...
Mona Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Så et utrolig kult et på en lokal butikk som var VIC før, men har gått ut av kjeden. Mulig de har det på VIC allikevel. Det var kort med glidelåslommer bak.
Merneith Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 Lurer på om noen har, eller har sett dette skjørtet fra H&M?
Rexina Skrevet 4. mai 2007 #11 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har sett dongri skjørt på de fleste store kjedebutikker.
Ceccy Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. mai 2007 Lurer på om noen har, eller har sett dette skjørtet fra H&M? ← Det var ett stilig skjørt Ett sånt ett kunne jeg tenkt meg
Blåklokke Skrevet 5. mai 2007 #13 Skrevet 5. mai 2007 Jeg tror at det siste nummeret av Det Nye hadde en oversikt over forskjellige modeller av olabukser- og skjørt.
Betsy Skrevet 5. mai 2007 #14 Skrevet 5. mai 2007 Jeg tror at det siste nummeret av Det Nye hadde en oversikt over forskjellige modeller av olabukser- og skjørt. ←
Ceccy Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 12. mai 2007 ← Nå har jeg endelig funnet det skjørte jeg vil ha Fant det på Only.. Var perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå