Gjest Faith Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Jeg tror ansiktet mitt trenger en sånn. (Ja, jeg drikker mye vann hver dag, og nei, jeg røyker ikke) Noen som vet om noen gode?
Gjest Deception Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Dior HydrAction! Jeg har hatt den som prøve, og kunne absolutt tenkt meg å kjøpe den. Resten av serien er også knallgod (bruker fuktighetskrem og -serum derfra).
Gjest Faith Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Har de den på SN? Inn og snoke litt til... Takk for tips!
Gjest Faith Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har skjønt det. Derav liten skrift, sånn mest til meg selv.
Gjest Deception Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har skjønt det. Derav liten skrift, sånn mest til meg selv. ← For min del er det slik at jeg ikke takler å vente på ting. Når jeg vil ha noe, vil jeg ha det nå, eller helst i går. Og dessuten kjøper jeg gjerne på tax free når jeg reiser, og lurer meg selv til å tro at jeg sparer penger når jeg egentlig kjøper ting jeg kanskje ikke ville kjøpt ellers.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Decleor, Shiseido, Biotherm og Chanel. ...tror du finner de fleste på SN...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå