Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går sto tv`n på i bakgrunnen mens jeg satt på dataen, musikk program av ett eller annet slag, så kom det da en sang med en dame, hun lagde trutmunn mens hun sang og så veeeldig "sexy" ut :ironi:

Så jeg gjorde det samme da, stilte meg opp forann kjæresten min og lagde trutmunn som bare det

:lol: (dere fårlate som om det er meg som lager trutmunn)

han titta bare rart på meg. Så sier jeg, jeg tror at jeg skal bli sanger, vil du ikke bare kaste deg over meg nå.

Så sier han NEI :overrasket::sprettoy:

Er det noe galt med kjæresten min?

Burde jeg ringe en lege? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Han tok det nok som en fleip fra din side, eller tenkte at du ble litt sjalu fordi han satt og så på en ”sexy” dame på TV.

Gjest Bellatrix
Skrevet
I går sto tv`n på i bakgrunnen mens jeg satt på dataen, musikk program av ett eller annet slag, så kom det da en sang med en dame, hun lagde trutmunn mens hun sang og så veeeldig "sexy" ut  :ironi:

Så jeg gjorde det samme da, stilte meg opp forann kjæresten min og lagde trutmunn som bare det 

:lol:  (dere fårlate som om det er meg som lager trutmunn)

han titta bare rart på meg. Så sier jeg, jeg tror at jeg skal bli sanger, vil du ikke bare kaste deg over meg nå.

Så sier han NEI  :overrasket:  :sprettoy:

Er det noe galt med kjæresten min?

Burde jeg ringe en lege?  :klø:

Hvorfor skulle det være nmoe galt med han? Selv om tv fremstiller damer i visse positurer som sexy betyr det da ikke at alle mannfolk synes de er sexy.

Skrevet

Han tok det nok som en fleip fra din side, eller tenkte at du ble litt sjalu fordi han satt og så på en ”sexy” dame på TV.

ja det var nok mye fleip.

for jeg syns det så så dumt ut. Og det gjorde han og, han satt ikke å så på en gang han. Gjorde ett eller annet med dataen sin han.

Skrevet
Hvorfor skulle det være nmoe galt med han? Selv om tv fremstiller damer i visse positurer som sexy betyr det da ikke at alle mannfolk synes de er sexy.

Det var så lite sexy syns vi begge to. Det hele var en fleip. Men tenkte jeg måtte legge inn en tråd fordi det er så mange som syter over så mye rart. Så nå måtte jeg og syte litt over noe som jeg egentlig syns var veldig festlig.

Er like ille som marken din i blomsterbeddet ;)

Skrevet

ja det var nok mye fleip.

for jeg syns det så så dumt ut. Og det gjorde han og, han satt ikke å så på en gang han. Gjorde ett eller annet med dataen sin han.

:forvirret::ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Det var så lite sexy syns vi begge to. Det hele var en fleip. Men tenkte jeg måtte legge inn en tråd fordi det er så mange som syter over så mye rart. Så nå måtte jeg og syte litt over noe som jeg egentlig syns var veldig festlig.

Er like ille som marken din i blomsterbeddet  ;)

Ok. Godt du bare fleipet.

Skrevet

Fyren er psykopat! Dump han!

:tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...