Gjest Tanita Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 (endret) http://www.ellos.no/misc/ProductZoom.aspx?...oss_0967713.jpg Og er størrelsene der, store i str? jeg er str 34 / av og til liten 34. Blir klærne fra der for store da? Endret 2. mai 2007 av Tanita
Gjest Frøken Titt Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 (endret) Kjolen var søt den. Den ga meg en 90-tallsfeeling på grunn av snittet. Tror det er meningen at de skal være litt tettsittende, men jeg vet ikke. Skoene var fine, hadde de kutta ned litt på sløyfing og bånd (eller hva det er). Strl er jeg usikker på. Endret 3. mai 2007 av Frøken Titt
Arkana Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Jeg synes kjolen var veldig fin, og kunne godt kjøpt den. Skoene likte jeg ikke. Ellers enig i at kjolen nok skal være tettsittende.
Aurela Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Kjempesøt kjole, men er redd den blir stor.. Men i verstefall erdet bare å returnere den da=)
Mischa Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Kjolen var pen den Tanita Som de andre sier.. i verste fall kan du jo returnere den om den ikke passer!
kitekatt Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Kjempesøt Kunne fint ha kjøpt den. Ja strl. synes jeg kan være litt store innimellom, men du får jo bare prøve de og evt returnere
Gjest Tanita Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Ok, da blir den sikkert for stor. Får prøve å finne lignende i butikk da.
kitekatt Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Ok, da blir den sikkert for stor. Får prøve å finne lignende i butikk da. ← Det varierer veldig om strl. er store synes jeg, så jeg synes du skal prøve hvis du virkelig likte den
Gjest Frk Åberg Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jeg likte ikke denne kjolen så godt. Minner meg om noe jeg gikk med på ungdomsskolen (ikke at det er et argument i mot, men likevel). Skoene klarte jeg ikke å se ordentlig, men de passet ikke sammen med den kjolen. Endret 3. mai 2007 av Frk Åberg
Merneith Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 Kjolen var søt den. Den ga meg en 90-tallsfeeling på grunn av snittet. Tror det er meningen at de skal være litt tettsittende, men jeg vet ikke. ← Hehe, tror jeg hadde en nesten identisk en. Vet ikke om jeg helt liker det sexye snittet kombinert med det søte stoffet. Fælt så negativ jeg var til alle kjoler idag..
Gjest Zevon Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jeg syntes det var en sær form for kjerring-/gardinmønster i snuppete snitt. Endret 3. mai 2007 av Zevon
Gjest Tanita Skrevet 3. mai 2007 #13 Skrevet 3. mai 2007 Jeg likte ikke denne kjolen så godt. Minner meg om noe jeg gikk med på ungdomsskolen (ikke at det er et argument i mot, men likevel). Skoene klarte jeg ikke å se ordentlig, men de passet ikke sammen med den kjolen. ← Jeg spurte ikke om skoene, de er jo bare på modellen der. Vel, har droppet det, skal ikke kjøpe den likevel. Ser bare etter en lett kjole til sommeren.
Latee Skrevet 3. mai 2007 #14 Skrevet 3. mai 2007 (endret) Likte den veldig godt jeg, har sett på den selv! Likte mønsteret veldig godt faktisk! Endret 3. mai 2007 av Latee
Gjest Frøken Titt Skrevet 3. mai 2007 #15 Skrevet 3. mai 2007 Hehe, tror jeg hadde en nesten identisk en. Vet ikke om jeg helt liker det sexye snittet kombinert med det søte stoffet. Fælt så negativ jeg var til alle kjoler idag.. ← Ikke sant. Litt sånn Julia Roberts i Pretty Woman.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 3. mai 2007 #16 Skrevet 3. mai 2007 Formen var fin, men det så ut som den var sydd av gammel gardinstoff.
Gjest Kitten Skrevet 3. mai 2007 #17 Skrevet 3. mai 2007 Jeg digger mønsteret, litt tapet/ bestemor- aktig! Formen synes jeg var litt teit.
Rexina Skrevet 4. mai 2007 #19 Skrevet 4. mai 2007 Jeg synes den så litt merkelig ut. Det var noe som ikke stemte med den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå