Mrs B Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Uff, har begynt å drømme at ting ikke er i orden bryllupsdagen.. :cry: En stund tilbake drømte jeg at jeg skulle vies kl.11, kl.10.30 skulle jeg ta på meg kjolen, men oppdaget at jeg ikke hadde kjole, det var glemt!!! På toppen av det hele kom forloveren min i en flott HVIT kjole, og syns dette var helt greit! Hadde mega panikk! Men våknet heldigvis og husket at kjolen er i boks.. Phu!! Og forloveren min hadde selvsagt ikke gjort det, men føltes virkelig! Fler som har lignende drømmer eller?
rusketulla Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Å ja da Har hatt noen drømmer hvor alt har gått galt og det har blitt helt krise, og regner med det blir flere drømmer jo nærmere vi kommer datoen.. Men prøver å tenke positivt og beholde roen når jeg er våken, det vil nok ha innvirkning på krise-drømmene (håper jeg, hvis ikke kommer jeg til å være trøtt på bryllupsdagen!)
naley Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Hatt mange av de. Kjole forsvinner Frisøren tar seg fri Feil tidspunkt i kirka Ingen kommer i bryllupet Kjolen blir ødelagt Osv... Ganske normalt har jeg hørt, hehe! Søskenbarnet mitt sa spesialt de siste mndene før hadde hun mange av de.
Gummi Tarzan Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 jepp, 5 og en halv uke til bryllupet og jeg drømmer stadig slike drømmer! For et par netter siden drømte jeg at festen ble helt mislykket, alle kjedet livet av seg, menyen var en helt annen en den vi hadde bestilt, gjestene kom for sent og folk hørte ikke etter når det ble holdt taler.. Tror det er veldig typisk å ha slike drømmer når dagen nærmer seg!!
Kykkelikokos Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har foreløpig et ganske avslappet forhold til det hele, men når det nærmer seg er det godt mulig jeg begynner å stresse.
Maja_83 Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Oh yeah Drømmer titt og stadig at det er bryllupsdagen og at jeg ikke har kjole, blomster, mat eller noenting på plass annet enn gjestene hehe! Ganske kjipt å drømme det for det føles så virkelig. Men jeg vet jo selv at vi har stålkontroll, så ler av det når vi våkner da.
mowgli Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Yes! Her og! Kjolen er for kort... Glemt å sminke meg... Pappa kommer ikke... Jeg har glemt frisørtimen min og befinner meg for langt unna til at jeg rekker den, så kommer jeg på at jeg skal jo ikke dit før "imorgen"... Feil servietter?! (da har det vel begynt å tippe den gale veien...) Og så var det utdrikningslaget da... sist skulle jeg hoppe ut fra helikopter og ned i vannet. Perfekt for en med høydeskrekk og vannskrekk!! Var jo helt utslitt når jeg våknet...
X-up Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Vi skal ha middagen som buffet. Drømte at servitørene begynte å dekke på akkurat når vi skulle forsyne oss, og at all maten kom i plastboller (sånn som man bruker til å lage bolledeig i), og slengt tilfeldig på bordet. Da jeg klagde til en av servitørene, ble "mannen" min kjempe irritert på meg og sa at jeg ikke skulle klage, og at jeg var så pirkete....!!! Heldigvis en drøm....
*Emma* Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Jeg tror kanskje drømmene er resultat av at underbevisstheten bruker ting vi bekymrer oss over i virkeligheten. Jeg hadde ingen bekymringer m tanke på detaljer eller at ditt og datt måtte være akkurat sånn og slik så slike drømmer hadde jeg ikke. Derimot var jeg veldig opptatt av at det skulle bli en koselig og fin dag for oss alle-brudepar og gjester. Også tenkte jeg litt på at bryllupet vårt var mye kortere enn andres og lurte nok litt på om det ville være over før vi rakk å "kjenne etter". (Vi hadde seremoni 17 og var ferdige m mmiddag 23). Og det jeg drømte var også at ting var over fort. Vi giftet oss, skiftet og så var resten av dagen som vanlig liksom.....dvs drømmene gjenspeilte det jeg tenkte på....selvom jeg selvfølgelig ikke så for meg dagen nøyaktig slik som drømmene var. Det ble mye kløning, men dere forsto kanskje likevel....
Marna Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 Ja, her drømmes det også ska jeg si dere! Drømmer ofte at jeg glemmer å dra til frisøren, en gang satt jeg oppe på taket på kirka og ventet på at presten skulle bli ferdig med å snakke med noen barn utenfor, og etter en halvtime etter vielsen skulle starte ble han med inn! Og så ei natt hadde mamma tatt på seg brudekjolen min, så måtte jeg bytte om inne i kirken bak et skjermbrett med alle gjestene som tilskuere... Huff, lurer på hvor jeg tar alt sammen fra altså! Og lurer veldig på hvordan det blir når dagen nærmer seg, er jo ennå over et år igjen til bryllupet!
090607 Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har ikke drømt noe enda (5 uker og 2 dager igjen), men mora mi drømte for en stund siden at hun mista kjolen i kjerka...
kvick Skrevet 6. mai 2007 #12 Skrevet 6. mai 2007 Drømmer at jeg våkner opp en morgen og plutselig oppdager at det er bryllupsdagen og at jeg ikke har gjort noen som helst forberedelser..! Ikke noen spesielt morsom følelse kan jeg love dere. :hår:
Branna Skrevet 7. mai 2007 #13 Skrevet 7. mai 2007 Her en natt drømte jeg at det plutselig ikke var plass til alle gjestene i selskapshuset, det fantes ikke nok bord likevel, pluss at jeg plutselig kom på at vi helt hadde glemt å bestille maten... Da innså jeg at det bare var en drøm, og våknet. Heldigvis er ikke dette ting som er sannsynlige i virkeligheten, så jeg bekymrer meg ikke for det. Men jeg håper ikke det blir mange sånne drømmer, bekymrer meg nok som det er på dagtid.
090607 Skrevet 7. mai 2007 #15 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har ikke drømt noe enda (5 uker og 2 dager igjen), men mora mi drømte for en stund siden at hun mista kjolen i kjerka... ← og i helga har samboer drømt at jeg fikk kalde føtter (stakkars mann) + min mor har drømt at jeg istedet for kjolen instisterte på bukse og genser (hun var fortvilet fordi alt annet skulle jo være så perfekt, unntatt da antrekket...)
flickan Skrevet 7. mai 2007 #16 Skrevet 7. mai 2007 Drømmer at jeg våkner opp en morgen og plutselig oppdager at det er bryllupsdagen og at jeg ikke har gjort noen som helst forberedelser..! Ikke noen spesielt morsom følelse kan jeg love dere. :hår: ← det gjør jeg og, og så plutselig så plutselig kommer jeg på at det ikke var den dagen jeg skulle gifte meg likevel, så det var derfor ikke alt var klart..
kvick Skrevet 7. mai 2007 #17 Skrevet 7. mai 2007 det gjør jeg og, og så plutselig så plutselig kommer jeg på at det ikke var den dagen jeg skulle gifte meg likevel, så det var derfor ikke alt var klart.. ← Får bare håpe vi ikke våkner med denne følelsen på selve bryllupsdagen også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå