Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil få fin brunfarge til sommeren, men har ikke peiling på hvilket selvbrunings produkt jeg skal kjøpe!! Er så mange å velge mellom.

Noen som vet om en veldig bra? Som virkelig funker? :)

Og er det noen som har sprayet seg på en frisørsalong eller på wah wah?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir ikke brun, og er så lys at selvbruning ikke er noe vits i å tenke på engang... har prøvd en gang, og det så helt forferdelig ut på meg. Ikke bare skjoldete, men man ser med en gang at fargen er helt feil (er naturlig lys, med rødt hår).

Så jeg må bare si meg fornøyd med blek hud og periodevise solbrentheter :)

Skrevet

Jeg har aldri fått påført selvbruning av noe slag i salong. En "behandling" koster jo like mye som en hel flaske hjemmebruning!

Jeg er selv svoren tilhenger av St.Tropez- og Fake Bake-kremene. Jeg har også prøvd moussene deres, men synes de er litt vanskeligere å fordele helt jevnt. Det eneste som kan være en ulempe med disse kremene er at de er helt svartgrønne i fargen, og de er derfor best å påføre før du legger deg eller like etter jobb en dag du vet du ikke trenger å gå ut resten av dagen :-D Du bør ha mørke sengetøy dersom du skal sove med kremen på, for den vil smitte og kan være vanskelig å få av i vask.

I det siste har jeg brukt mye av md formulations/bare escensuals selvbruningkrem. Den kommer i en stor pumpeflaske og gir ikke like mørk brunfarge som de førstnevnte, men blir jevn og varer lenge. Den er dessuten ikke like svart i fargen, så denne kan du påføre når som helst uten at det vises.

Husk å skrubbe huden regelmessig og å bruke fuktighetskrem etter hver dusj sånn at du holder huden din frisk og fargen varer lenger! Bruk dessuten plasthansker når du tar på fargen (jeg kjøper kartonger med hansker på apoteket og bruker nye hver gang for å unngå bakterier) så slipper du misfarging i håndflatene! ;-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg bruker gode gamle L'oreal. Husker ikke hva den heter, men det er den i kremform med pumpe. Prøvde spray-tan, og var ikke fornøyd. For mye styr og stell, og dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...