-Fisken- Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Heisann. Er det noen som kan fortelle meg litt om kreatin? Hvordan funker det, og "hvem" bruker det? Evnt hvilken type kreatin er best?
Kitsune Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Jeg brukte kreatin for å få mer eksplosivitet og større utholdenhet. Det binner væske til muskulaturen og gjorde at jeg gikk opp litt i vekt (ikke fett). For meg funket det veldig bra og hadde aller best utbytte da jeg holdt meg unna all vanndrivende, dvs. cola, alkohol, te (tein) og kaffe (koffein). Proteinfabrikken sitt var jeg IKKE fornøyd med, men syntes Tech Nutrition var veldig bra. Det er ikke alt kreatin som er lovlig i Norge (mener det står på dopingliste). Du bør heller ikke gå utover den anbefalte perioden og dagsdosen. Kreatin finnes ellers naturlig i kjøtt, men du må ete enorme mengder kjøtt for å dekke hva tilskuddet gir. Kreatin forbindes med body buildere, men også andre idrettsgrener har godt av det, til og med maratonløpere..
Gollina Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Hvilket av Tech Nutrition sitt keratin brukte du? Jeg har prøvd både keratin og proteinpulver,og jo framgang er her nok å spore.Men ikke slik jeg ønsker.
Kitsune Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Oi, det husker jeg ikke. Det er en stund siden jeg brukte det. Men de gangene jeg har brukt det har det virket best når jeg har vært skikkelig, skikkelig streng med meg selv og vanndrivende ting underveis. Noe som er en interessant utfordring for en te-elskende, kaffediggende coca-coliker, hehe..
Kitsune Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Det var i allefall i den lille boksen. Det der kreaforte eller hva det heter som kommer i poser er ikke konsentrert nok. I tillegg smaker det spetakkel!
Gjest Fallos_Fatale Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Hei. Jeg er fra våland i stavanger, og har drevet aktivt innen trening og fitness i snart 10 år. (gammel gubbe) hehe. Uansett. Jeg har de siste årene begynt å blande kreatinen min med gjær. (ikke sånn myk "levende" gjær) men tørrgjær som kan kjøpes på pose i omtrent hvilken som helst dagligvarebutikk. Gjæren binder seg med kreatinet når du blander det med vann. Når det drikkes gir det en UTROLIG metthetsfølelse (bra mellommåltid). Og det sies at opptaket av kreatinet i tarmen øker med så mye som opptil 40% når kreatinsaltene kommer inkapslet i gjærsopp. Bare et lite tips fra en gammel traver. Lykke til!
Yme Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Bra mellommåltid? Man skal jo helst ha i seg næring, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå