Gå til innhold

9 Juni 2007

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare 5 og en halv uke til den store dagen!! :rødme:

Begynner å kjenne at det kribler litt i magen og er litt småstressa for alt vi må huske på..

Er det noen andre som skal gifte seg 9.juni 2007?

Hadde vært morsomt å høre hvordan dere ligger an med planleggingen :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal gifte meg 9juni.... :) begynner å bli veeeeldig stressa jeg nå.syns alt har gått i stå,men tror d viktigste er under kontroll da.hehehe.har du mye igjen da?

Skrevet

Det meste er i boks, men mye kan en jo ikke gjøre før dagen før uanset... Bare litt småting som må fikses og avtales, lager noen lister i disse dager :)

Er veldig rastløs og som mora mi sa: Nå kan egentlig det bryllupet bare komme!

Skrevet

:rødme: Stressa ..ja kan si det.. Er ferdig med alt,men må skrive bord plan og bestille hotell rom.. hvem skal ha og hvem skal ikke ha ..går litt i surr noen ganger.. Det igjen fører til at jeg blir litt små hissig ..jepp jepp.. så tror jeg at jeg har lukta lunta litt her ..så til lørdag er utdrikknings laget mitt ..he he..

Men ellers så gleder jeg meg til denne dagen kommer 9juni 2007..

Har dere andre 9 juni bruder hatt utdrikknings lag..??

:) Bire

Skrevet

Har dere andre 9 juni bruder hatt utdrikknings lag..??

:) Bire

Skrevet

Så hyggelig å se andre 9ende juni bruder her :hoppe:

Vi har ordnet det meste, men det gjenstår en del detaljer fremdeles.

Vi har ikke laget bordkort, menyer og program enda og det er noen detaljer rundt dekoreringen som gjenstår. Har heller ikke skrevet talen jeg skal holde.

Utdrikningslag ja, huff, har ikke hatt det enda - men har en følelse av at det er like rundt hjørnet... Er litt spent kjenner jeg!

Skrevet

:hoho: Utdrikknings laget var i helga.. he he den 5mai .. dagen var grei med pynting med grønnt hår ..kjempe fin parykk -med rød bestemor kjole- var det og selge bolle peniser i gammle byn .. gikk kjempe fin solgte for nesten syv hundre kr.. he he grilling på kvelden så skifte frisyre til en grønn gardin kjole og stort neger hår.. var sååå fin så he he .. hadde en dag jeg vill huske med et smil om munnen.. Alle på byn syntes jeg var så fin..he he

kos Bire

Skrevet

Jeg hadde også utdrikningslag i helga!

Hadde en kjempeflott og morsom dag, helt super! Ble overrasket hjemme på mitt eget kjøkken mens jeg sto om smørte meg frokost (Samboer hadde helt "tilfeldig" dratt på butikken for å kjøpe kaffe). Inn brakte det en gjeng med påsmørte rundstykker, jordbær og champagne. Vi hadde en kjempe koselig frokost før vi dro videre på paintball!

Jeg er et utpreget konkurransemenneske så det passet helt perfekt! Vi sprang rundt i skogen og lekte krig, og resultatet er gul/blå nedover hele skanken.. Etterpå grillet vi pølser i skogen, før jeg ble satt i en bil tilbake til byen. Nede i sentrum ble jeg kastet av sammen med forlover og geleidet inn på et fantastisk spa hvor jeg fikk behandling med varme lavasteiner..

Etterpå ble jeg hentet av en annen venninne som ikke hadde vært med tidligere på dagen og så fulgte hun meg ned til Homohuset (jeg har to homofile kamerater som var med i utdrikningslaget) i Kongens gate, hvor det var pyntet til fest i et koselig bibliotekslokale. Og så var det fest med deilig mat og altfor mye drikke. Venninnene mine fra hjembyen hadde laget videoquis der de siste skjelettene i skapet ble dratt fram (!) og det var intervju med samboeren min (Stakkars! Han så litt ubekvem ut..). I tillegg var det den obligatoriske pakkeleken der man skal gjette hvem som har gitt hva.. Alt i alt en superduper dag! Veldig glad for at det ikke ble noe sånn typisk utdritning.. Eneste kostyme jeg hadde var en søt engleglorie rundt hodet.

Formen på søndag var jo helt elendig som forventet og jeg kjente det godt på mandag også. Begynner å bli gammel gitt når man er fyllesyk i to dager.. He, he ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

2,5 uke igjen!

Og jeg har faktisk god kontroll (tror jeg...)

I går ble trykksakene ferdig og til helga skal jeg ha prøvetime hos frisør - det blir spennende! Også er det samtale med presten...

Så er det bare å vente før vi kan pynte og kjøpe inn de siste tingene!

Skrevet

2 1/2 uke igjen ja! Herregud, nå er det ikke lenge igjen.. Kjenner at jeg er ganske småstressa om dagen, føler at det er en million ting jeg må huske på..

Men jeg tror jeg har mer kontroll enn jeg faktisk føler.

I morgen skal jeg teste spraytan, på torsdag skal vi lage ferdig med menyer, bordkort og program og i helga er det prøvetime hos frisøren..

Jeg var hos skredderen og fikk tilpasset kjolen i går og den skal være klar 4.juni. Synes det var litt vel kort tid før bryllupet, men det er vel min egen feil som er så sent ute..

Å, som jeg gleder meg! Har skikkelig sommerfulger i magen..

Krysser alt vi har av fingre og tær for at været blir bra, vi skal ha utevielse og fest i telt så det er en stor fordel om det ikke pøsregner..

Skrevet

Syns det er vanskelig å være på jobb, jeg. Tenker bare på bryllup og ser gjennom alt materiale jeg har laget etc...

Tror jeg er rastløs, spent og helst vil ha det overstått!!!

Også var det brudens tale til gommen da... den er litt tøff.

Skrevet

Enig med deg 090607!!

Jobben kommer definitivt i annen rekke om dagen, tankene flyr avgårde hele tiden og jeg bruker altfor mye tid på å surfe rundt på nett og dille med bryllupsting.

Heldigvis har jeg veldig forståelsesfulle kollegaer som ikke bryr seg om at jeg gjør litt middels innsats om dagen..

I en ideel verden burde man få fri fra jobb de siste tre ukene fra bryllupet, man er jo knapt til stede (intelektuelt sett) uansett :-)

Hva slags bryllup skal dere ha 090607? Hvor skal dere gifte dere?

Skrevet

Vi blir 82 med oss og skal ha tradisjonelt kirkebryllup i Larvik! Har fått masse praktisk hjelp fra foreldrene mine, heldigvis. Jeg ringer fra jobb i Oslo og de fikser, hehe

Håper på en skikkelig fest, for 50 av gjestene er venner i 30 årene! Også er det hyggelig at ALLE vi snakker med gleder seg!

Så reiser vi til Italia dagen etter og bare slapper av!

Skrevet

Det er i samme størrelsesorden som oss da :-)

Vi blir 74 gjester, hvorav 50 er venner i 30 årene og 34 er familie.

Regner med at det blir en real fest ja!!

Vi skal gifte oss med HEF på Hvaler, men bor i Oslo, så vi sliter også litt innimellom med å koordinere alt når det er et annet sted. Men vi skal ned dit i helga da, så da blir vel de siste detaljene spikret..

Gleder meg skikkelig kjenner jeg!! Men i likhet med deg gruer jeg meg til talen.. Men det er liksom ikke noe alternativ å la være, vi har vært sammen så lenge at det føles unaturlig å ikke si noe...

Vi får holde hverandre oppdatert i ukene framover :-)

Skrevet
Vi blir 74 gjester, hvorav 50 er venner i 30 årene og 34 er familie.

Regner med at det blir en real fest ja!!

50+35 er 84:-) Sorry, måtte bare;-)

Skrevet

Ha, ha...

Tenkte faktisk på det når jeg gikk hjem fra jobb i går. Litt småflau over mine egne matematikkferdigheter der et øyeblikk..

40+34=74 :-)

sånn nå var det korrekt :-)

Skrevet

vi blir 47 stk i bryllupet vårt -

Har desverre fått noen barn i tilegg som vi ikke helt hadde tenkt å ha der-det ser ut som at folk ikke forstår at barn ikke skal i bryllup.Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det til dem at barna må dere ha barnevakt til..Gruer meg til det..

Men ellers så er jeg helt stresset om dagen -redd for at jeg har glemt noe -men har sjekket alt ..

15-dager igjen jenter-

Bire

• 2 uker senere...
Skrevet

1 uke og 1 dag igjen!

Denne uke har vi vært på samtale med presten. En "artig" skrue, som likte å snakke i bilder...

Fattern ble litt nervøs. Han er litt feit, rett og slett, og presten satte fram noen pinnestoler for å vise oss hvordan vi kom til å sitte. Fattern sa ifra at de der kom han til å knekke, haha Heldigvis får vi mer solide stoler under vielsen ;-)

Ellers alt i rute, tror jeg. Har dobbeltsjekket at bestillingene til blomster og kake er i boks + avtalt med kirketjener når vi skal pynte kirken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...