Tulipanpiken Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har funnet ut at jeg ikke tør å sy opp de nye dressbuksene mine selv, så jeg må gå til en skredder. Er det noen som kan tipse meg om en seriøs skredder i Oslo som legger opp buksene pent til en billig penge? Har hørt ymse historier om de små skomaker/nøkkel/sømsjappene, så jeg vil gjerne høre om noens erfaringer før jeg prøver meg et sted Leste at det er en i tredje etasje på Oslo City, noen som har prøvd denne?
Catzy Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Company i Hegdehaugsveien (Bogstadveien) bruker Majorstua systudio. De har fikset på penbukser jeg kjøpte på Company. Ikke sikker på hva de tar for direktejobber, men de gjorde i hvertfall veldig pent arbeid. De la opp buksene og tok dem inn litt i linningen, og jeg kan ikke se at de har gjort noe i det hele tatt. Du finner kontaktinfo på gulesider.no.
Gjest itla Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Sambo har brukt en systue/skredder som holder til i krysset Torggata/Bernt Ankers gate til å legge opp ermene på noen dressjakker, og ble veldig fornøyd. Pent sømarbeide, og veldig billig i forhold til andre steder vi forhørte oss om pris. Lurer på om den heter noe sånt som Forandringsspesialisten. Den ligger litt inn i en bakgård, bare skiltet som synes utenfor.
Catzy Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 itla: Ser ut til at butikken heter "Liens systue". Fant den på gulesider.no, og de har en logo med Forandringsspesialisten. Har noen bukser som også skulle vært lagt opp. Kanskje jeg skal ta en tur dit jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå