Frk.L Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har litt problemer med å bestemme meg for brudepikekjole. Mye fordi jeg har tittet litt rundt på e-bay, og der er det så utrolig mange søte kjoler å velge mellom. Også er de så billige! Jeg har falt litt for denne brudepikekjolen. Syns den er utrolig søt, og ettersom rosa er en farge som går igjen i bryllupet vårt, og jeg skal ha rosa roser så synes jeg den passer bra. Men.. Min kjole er ganske enkel (denne kjolen, men som helt stroppløs). Og i tillegg bekymrer jeg meg for om det kan bli kræsj mellom fargen i brudepikekjolen og fargen på rosene. Gjør det i det hele tatt noe? Hva synes dere?
*Emma* Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Kjempe fin kjole - likner på en av de jeg tittet på også. Jeg valgte en annen - som hadde rosa broderier på skjørtet. Jeg hadde to rosanyanser i buketten min. Tror ikke de var like, men godt nok. Her kan du se bilde av meg og snuppa mi - litt dårlig men du ser det er rosa på hennes kjole...
FrøkenEnnå Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Brudepikekjolen var veldig søt Tror den blir veldig fin sammen med kjolen din som også er veldig lekker! Ang fargen på kjolen kontra andre rosafarger tror jeg ikke det gjør noe,det blir kanskje bare ekstra fint med noen forskjellige nyanser av rosa.
Frk.L Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2007 Tuusen takk for svar! Så deilig å ha det forumet her. Fikk liksom ikke den samme responsen hos min utvalgte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå