FrøkenEnnå Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Her kommer et sikkert dumt spørsmål fra meg, men hvilken farge skal dere ha på strømpene? Kjolen min er i fargen ivory. Blir det penest med hudfargede eller hvite strømper?Eller evnt annen farge? Skoene er litt mørkere enn kjolen og i lakk.
Kath Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har kjøpt ivory fargede strømper, som matcher undertøyet, men jeg tror jeg ender opp med vanlig solbrune eller ingen til kjolen, så tar jeg på de andre til natten
MarianneHR Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Kommer litt an på skoene dine. Synes ofte det er penest med ivory strømper, men hvis du har veldig åpne sko, så blir det kanskje litt mye strømpe. Prøv deg fram - se hva som blir penest med dine sko og din kjole.
*Emma* Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 (endret) Jeg hadde ivory - selvom kjolen og trusa var hvit. Ingen som så det....dvs mannen så men han hadde ikke sett at det ikke var likt m mindre det ene hadde vært rødt og det andre hvitt.... Jeg så opprinnelig etter hvite men fant ikke..... Endret 2. mai 2007 av *Emma*
mowgli Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Ivory! De syns jeg blir penest - og det skal jeg ha selv til min ivory-kjole :rødme:
FrøkenEnnå Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2007 Takk for alle svar! Tror jeg får prøve litt forskjellig til kjolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå