FantasDick Skrevet 3. mai 2007 #22 Skrevet 3. mai 2007 Jeg også. I senga med venninna mi og to kompiser. Heftig, senga var 75 cm bred. Skjer nok ikke igjen, da samboeren jeg har nå ikke liker den slags.
Gjest Pax Skrevet 3. mai 2007 #23 Skrevet 3. mai 2007 Ja, i tillegg til meg selv var det en annen person der også.
Morea Skrevet 3. mai 2007 #24 Skrevet 3. mai 2007 En gang. Men de i rommet visste det ikke fordi de sov (håper og tror jeg). Ikke planlagt og jeg kommer ikke til å planlegge det igjen heller, eller la det skje ved "uhell" for den saks skyld. Foretrekker enerom eller et sted hvor det er minimal sjanse for å bli oppdaget. Er en fantasi i hodet, men ønsker ikke å gjøre noe med det.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2007 #25 Skrevet 3. mai 2007 Jeg også. I senga med venninna mi og to kompiser. Heftig, senga var 75 cm bred. Skjer nok ikke igjen, da samboeren jeg har nå ikke liker den slags. ← :klø: Ikke i min villeste fantasi klarer jeg se for meg hvordan det kan ha gått til? På tvers av sengen da eller? Har knapt fått det til på 75 cm seng med meg og en person til
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2007 #26 Skrevet 4. mai 2007 Hva er vitsen med å svare da?? Trådstarter lurte på hvor mange som hadde! ← Hvor mange? Da er vel svaret et tall? La oss si 42.
Gjest Reven Skrevet 4. mai 2007 #27 Skrevet 4. mai 2007 Hvor mange? Da er vel svaret et tall? La oss si 42. ← The Answer to The Ultimate Question Of Life, the Universe and Everything
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2007 #28 Skrevet 4. mai 2007 Jeg hadde sex med ei jente en gang mens en kamerat av henne lå og "sov" på sofaen i samme rom. Bodde på en 12 m2 hybel, så det er vel ikke helt utenkelig at han våknet. En annen gang lå jeg og min daværende kjæreste og råklinte i en dobbeltseng ved siden av homsekameraten hennes og hans "venn". Det var like før klærne forsvant, men jeg feiga ut og vi gikk ut i stua og fortsatte på sofaen der istedenfor. Tror hun følte seg litt snytt. Hun hadde nok fantasert om å knulle meg mens de to homsene knullet ved siden av oss...
Gjest backpacker maniac Skrevet 4. mai 2007 #29 Skrevet 4. mai 2007 TJa, har hatt sex flere steder. Sex på 8 mannsrom på et hostel i madrid, med en sexy sensuell spansk chica, (som by the way er mye mer feminin, kosete, bedre i senga på alle måter enn alle de ca 60 norske jentene jeg har hatt sex med) og mye mer lekene enn norske jenter generelt. På 55 mannssovesal i singapore, med en jente fra sverige.stønna så jeg måtte holde henne for munnen, hun var gæern, men en eller annen snorka dobbelt så høyt. Fingra ei jente ved siden av meg på New York-Amsterdam flyet, sykt bra kick. Sex i vannet med masse folk rundt. Sex på strandseng under håndkle. Sex på en hems, mens 4 stykker satt under. På hotell rom med kompisen og ei annen dame ved siden av...de knulla og. Sex på konsert området, fingra ei dama under en white stripes konsert...det jeg kommer på i farta... Noen bedre? hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå