Kitsune Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har fått panelovn i stua (måtte ha, desverre) og plantene mine trives overhodet ikke der lengre. Er det noen som vet hvilke planter som kan trives på vindusbrettet der?
happyhappy Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Jeg sliter med det samme..Min dør sakte men sikkert!! blir så fort tørr, og det trekker der..
Gjest Pet Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Kjøp kunstige! Jeg har to fine hengeplanter (er det jøde de heter, tro?) i det ene stuevinduet som jeg har kjøpt på Kremmerhuset og de ser helt ekte ut! Men jeg er avslørt overfor familien, for sist vi hadde bursdagsselskap her gikk svigerinnen min rundt og tuslet og gikk bort til vinduet og kjente på den ene og sa høyt "Ja, de er kunstige, ja!".
Amanlis Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har ei fredslilje som har overlevd to vintre over en panelovn. Det skal holde hardt å kverke ei fredslilje har jeg erfart. Duftranken min har forløpig overlevd en vinter.
Nina70 Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Svært få planter liker panelovner desverre, her er det kaktuser som liker seg best Heldigvis her jeg en mor med blomsterbutikk, så jeg får stadig nye forsyninger med andre planter....
Pail Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Har du prøvd å sette en skål/vase/en annen fin beholder med vann enten sammen med plantene eller ned på gulvet sammen med panelovnen? Da blir luften fuktigere og kankje plantene vil klare segbedre da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå