~Mrs.Valentine~ Skrevet 27. mai 2007 #21 Del Skrevet 27. mai 2007 ...Og dèt må jeg jo si da, epica: Jeg savner deg her inne, altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 27. mai 2007 Takk ~Mrs.Valentine~ Nå sitter jeg i vinterhagen mens snuppa leker på gulvet. Har sovet dårlig siste nettene, rart, våkner ørten ganger. Jeg skal prøve å bli mer aktiv her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 27. mai 2007 #23 Del Skrevet 27. mai 2007 Godt du er innom så skjelden, for da blir det ikke så vanskelig å oppdatere seg Velkommen til blondinenes verden! Håper alt står bra til med deg og snuppa! Trodde forresten jeg så dere i byen på fredag, men hvis du har blitt blond, så var det nok ikke deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. mai 2007 #24 Del Skrevet 27. mai 2007 Har du blitt blond? Så stilig, jeg har også veldig lyst til å bli blond igjen! :rosasmil: Grattis med ny hårfarge! Håper dere har det fint, og at snuppa sover godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 27. mai 2007 #25 Del Skrevet 27. mai 2007 Nå satt jeg akkurat og tenkte at jeg savnet deg her inne, og så ser jeg at Burpen har skrevet til deg... Måtte jo inn og finne dagboka di da! Jeg er mye mindre aktiv her inne nå, men liker å a dagboka mi fordet. Det er så greit å kunne gå tilbake og lese. Håper du koser deg masse med snuppa di! Jeg koser meg fortsatt masse med Julegaven, som nå har blitt 5 mnd, og fått sin første tann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 27. mai 2007 #26 Del Skrevet 27. mai 2007 Velkommen til blondinenes verden, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Tja...blond schmond.. Lyserødt..men lysere Burpen Tenkte jeg skulle ta noen lysere striper snart, for jeg er ikke helt fornøyd. Oi, så du meg? Jeg var nemlig i byen.......... Oi første tanna er kommet Susan Sto Helit? Grattis med den & 5 mnd! Kan ikke fatte at mi snart er et halvt år, høres mye ut! Ja, er greitt å ha dagboka å se tilbake på... Hun sover veeeeeeldig godt Skrållan! Very very! Sovetrollet mitt. Deilig med fridag imorgen, sammen med mannen.. Jeg skal til ei venninne imorgen kveld og drikke vin.. KOZ! Endret 27. mai 2007 av epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 27. mai 2007 Æsj..likte ikke dette nye KG oppsettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. mai 2007 #29 Del Skrevet 29. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juni 2007 #30 Del Skrevet 1. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 3. juni 2007 #31 Del Skrevet 3. juni 2007 atte du spurte meg for en stund sidne om jeg ville være "venn".da hadde jeg ikke skjønt bæret av facebook..men så sa mannen at du ikke registrerer deg, det må jo være noe for deg..tror du han angrer nå som jeg er hekta.. så om du fortsatt vil være venn.... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 3. juni 2007 #32 Del Skrevet 3. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 10. juni 2007 #33 Del Skrevet 10. juni 2007 Så har du enda en ny dagbok håper alt er bra med deg klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei alle! Kan godt være venn Kipa! Uff jeg er treg å komme innom her.. *skjerpe seg! Er så mye fint vær så vi har vært masse ute med vår lille solstråle.. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 30. juni 2007 #35 Del Skrevet 30. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 3. juli 2007 #36 Del Skrevet 3. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 3. juli 2007 #37 Del Skrevet 3. juli 2007 epica tilbake det var kjekt..... nå har du med å bli,selv om jeg reiser på lørdag og blir konemor når jeg kommer hjem. kjekt å lese om din lille tulle mor. ha en fin uke, likte heller ikke det nye oppsettet :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. juli 2007 #38 Del Skrevet 6. juli 2007 savner deg her. Håper du har det bra. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 6. juli 2007 #39 Del Skrevet 6. juli 2007 ønsker dere en fiiiiiiiin ferie og ikke noe tull vi reiser i morgen og skal koooooooooooose oss stor helge klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå