Gjest Pax Skrevet 8. mai 2007 #41 Skrevet 8. mai 2007 Jeg synes heller ikke penetrering er det helt store. Det er greit nok, men ikke noe fyrverkeri.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #42 Skrevet 9. mai 2007 Prøv å legge vekk vibratoren (og tankene på den) en måned eller to, og se hva som skjer.. ← Jeg legger stadig vekk vibratoren Noen ganger går det flere mnd mellom hver gang. Jeg tror at det du beskriver stemmer for noen, det å bli vandt til en viss måte å komme på, for begge kjønn. For meg, desverre, hjelper det ikke å kvitte seg med vibratoren. En anelse deilig følelse skal en oppnå når en blir slikket eller tar på seg selv. For meg er det mye bedre å bli kysset på lårene Da får jeg kriblinger, men når tungen er kommet til klitoris så er det rett og slett dødt.... Da skal det mere til enn trening og en pause fra vibben
Gjest Gjest_S_* Skrevet 9. mai 2007 #43 Skrevet 9. mai 2007 Jeg er 23. Har vært seksuelt aktiv i 7 år. Jeg får i blant assosiasjoner til filmer om voldtekt eller prostitusjon når vi har samleie, i alle fall i misjonærstillingen. Han ligger oppå meg og peser, og nyter det tydeligvis veldig. Jeg kjenner ingenting.
Gjest Gjest_S_* Skrevet 9. mai 2007 #44 Skrevet 9. mai 2007 Tydeligvis mange passive og klønete jenter her som ikke tar ansvar for egen nytelse. Sikkert en del med dårlig kondis også. Dere må jo knipe og gi litt! Slippe dere løs og formelig melke mannen med det utstyret dere har... Neida. Bedre å "vente på at noe skal skje..". Mens årene går.. ← Du mener tydeligvis at det er vår egen skyld. Jeg er i god form. Sykler fem dager i uka. Liker både oralsex og analsex. Har samleie i alle stillinger.
Gjest frustrert ung mann, what to do? Skrevet 9. mai 2007 #45 Skrevet 9. mai 2007 trenger noen råd, har vært sammen med kjæresten min som jeg er veldig glad i, nesten ett år nå. Problemet er at hun sjelden blir våt..må nesten alltid bruke glide middel og at hun tar sjelden iniativet til sex...kan det være at hun også er en av de som ikke får noe ut av samleie? Hun kommer når jeg slikker henne, ellers kommer hun hvis hun bruker vibrator mens jeg tar henne bakfra? Kan det være at hun ogå ikke liker penetrering? Og hvordan få henne våtere..? Hun liker heller ikke noe særlig å bli fingra..noe jeg liker veldig godt, men får sjelden lov???
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2007 #46 Skrevet 10. mai 2007 Hun liker heller ikke noe særlig å bli fingra..noe jeg liker veldig godt, men får sjelden lov??? ← Om hun har fortalt deg at hun ikke liker å bli fingret, så respekter dette. Noen av det jeg synes er mest avtennende er når jeg forteller en mann hva jeg liker og ikke liker og så gjør han allikevel det jeg ikke liker.....Har aldri forstått hvorfor. Det er jo viktigere at du ikke gjør ting med henne som hun ikke liker enn at du tenner på å fingre henne. Jeg hater f.eks å få en finger bak, men gjett om enkelte har prøv gang på gang selv om jeg har sagt at jeg ikke liker det. Da blir tenningen veldig nedadgående...
Annikken Skrevet 11. mai 2007 #47 Skrevet 11. mai 2007 Jeg tror at når man er vant å komme med vibrator, så hever man terskelen for å komme uten slike hjelpemidler. En vibrator kan lett bli en "nødløsning" som man tyr til når man sliter litt med å komme ellers. Dessuten er en vibrator svært kraftig sammenlignet med friksjonen fra f.eks. en penis. Hvis man er vant til at vibratoren setter standarden, så kan fort lisjekaren komme til kort i forhold. ← Her tror jeg du tar feil. Mange bruker vibratoren til å "vekke" følelsene og klare å komme første gang. Så legger de den bort når de etter hvert lærer seg hva de trenger for å komme. Det er også en oppmuntrer å vite at jaja, kommer man ikke med fingrene, så har man alltids vibratoren i skuffen. Jeg har hvertfall lest flere ganger at det er lettere å komme med mildere berøring om man trener seg opp til det, og vibratoren kan være en støtte, ikke en hindring.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2007 #48 Skrevet 12. mai 2007 trenger noen råd, har vært sammen med kjæresten min som jeg er veldig glad i, nesten ett år nå. Problemet er at hun sjelden blir våt..må nesten alltid bruke glide middel og at hun tar sjelden iniativet til sex...kan det være at hun også er en av de som ikke får noe ut av samleie? Hun kommer når jeg slikker henne, ellers kommer hun hvis hun bruker vibrator mens jeg tar henne bakfra? Kan det være at hun ogå ikke liker penetrering? Og hvordan få henne våtere..? Hun liker heller ikke noe særlig å bli fingra..noe jeg liker veldig godt, men får sjelden lov??? ← Det kan nok godt være at hun ikke får noe ut av samleie.Det at hun ikke blir våt betyr ikke nødvendigvis at hun ikke er kåt. Snakk med henne om hva hun liker. Jeg får heller ikke noe ut av 69 dtillingen, men liker veldig godt å bli tatt bakfra
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. mai 2007 #49 Skrevet 13. mai 2007 Jeg kan legge til at fruen har vibrator i hus, men at hun nesten aldri bruker denne. Den tas kun fram av og til som en del av leken mellom oss begge. Jeg tror at når man er vant å komme med vibrator, så hever man terskelen for å komme uten slike hjelpemidler. En vibrator kan lett bli en "nødløsning" som man tyr til når man sliter litt med å komme ellers. Dessuten er en vibrator svært kraftig sammenlignet med friksjonen fra f.eks. en penis. Hvis man er vant til at vibratoren setter standarden, så kan fort lisjekaren komme til kort i forhold. Det ligner litt menn som er vant til å runke ofte og kraftig. Da kan kvinnen fort føles litt slapp der inne i forhold. En mann som er kåt, holder nemlig nokså bestemt rundt seg selv når han koser alene. Prøv å legge vekk vibratoren (og tankene på den) en måned eller to, og se hva som skjer.. ← Er enig med deg her. Å bare komme på en bestemt måte vanskeliggjør det å komme med en partner. Og dette gjelder begge kjønn.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #50 Skrevet 14. mai 2007 trenger noen råd, har vært sammen med kjæresten min som jeg er veldig glad i, nesten ett år nå. Problemet er at hun sjelden blir våt..må nesten alltid bruke glide middel og at hun tar sjelden iniativet til sex...kan det være at hun også er en av de som ikke får noe ut av samleie? Hun kommer når jeg slikker henne, ellers kommer hun hvis hun bruker vibrator mens jeg tar henne bakfra? Kan det være at hun ogå ikke liker penetrering? Og hvordan få henne våtere..? Hun liker heller ikke noe særlig å bli fingra..noe jeg liker veldig godt, men får sjelden lov??? ← P-piller el? Både nedsatt sexlyst og tørrhet er SVÆRT vanlige bivirkninger.
Sweetiepie Skrevet 14. mai 2007 #51 Skrevet 14. mai 2007 Jeg får heller ingenting ut av sex med min samboer. Dette er noe han ikke vet, og jeg vil heller ikke si noe. Det har skjedd kanskje 5 ganger i løpet av ett år at jeg har fått orgasme ved sex med ham, men det er kun for at jeg har vært på toppen og gnidd klitoris mot huden hans. Må ha stimulasjon av klitoris, og vibrator helst. Anal sex med stimulering av klitoris fungerer veldig bra for meg, bortsett fra at samboeren ikke vil ha sex så ofte, så går med litt vondt i rompa noen dager etterpå Men det går seg til Men trodde selv at sex skulle være ett mega stort høydepunkt i livet, men merket fort at det var det altså ikke :S
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #52 Skrevet 15. mai 2007 Men trodde selv at sex skulle være ett mega stort høydepunkt i livet, men merket fort at det var det altså ikke :S Da skal jeg love deg at du har sex med feil person! Finn deg en du er sekuelt kompatibel med, nytter ikke med pikk i buksa hvis han ikke kan bruke den.
Wildy Skrevet 15. mai 2007 #53 Skrevet 15. mai 2007 Da skal jeg love deg at du har sex med feil person! Finn deg en du er sekuelt kompatibel med, nytter ikke med pikk i buksa hvis han ikke kan bruke den. ← Hehe... det er nok ikke nødvendigvis der det ligger. Mange kvinner trenger mer enn bare penetrering for å nå orgasme,myten om at samleie er det helt store er sterkt oppskrytt.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #54 Skrevet 15. mai 2007 Da skal jeg love deg at du har sex med feil person! Finn deg en du er sekuelt kompatibel med, nytter ikke med pikk i buksa hvis han ikke kan bruke den. ← Hm, da har jeg altså ikke vært "sekuelt kompatibel" (?) med over 50 menn. Blir veldig useriøst å tro at flertallet av de jeg har vært med ikke kan bruke det de har i buksen. Det er nok mer det at jeg ikke får noe ut av samleie. Mange av disse mennene hadde nok blitt veldig overrasket over dette, fordi jeg gir mye i sengen. Men det at de har fått en deilig stund, betyr ikke at mitt utbytte har vært det samme.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #55 Skrevet 15. mai 2007 Sikkert! Alle sier de er fornøyd med 12-14 cm pikker, finn en med kølle på 18-20 og tykk så skal dere se at det blir fart i sakene. (Han må jo selfølgelig kunne bruke den da) Dere sier bare at dere er fornøyd med små pikker for ikke og sår stoltheta til mannen. Jeg har en stor køllle, det er ikke mange som jeg ikke har klart og få til orgasmens himmelrike. (Nei det har ikke vært faking så det er sagt)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå