Gjest Frustrert Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Jeg blir både kåt og våt men samleie er ikke noe for meg. Kjenner ingen ting faktisk.Kjærsten min sin penis er både lang nok og tjukk nok, men jeg føler ikke noe godt ved samleie. Jeg elsker derimot å bli slikket! Hvorfor?
Gjest Pretty Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Det var da merkelig. Har dere prøvd langt forspill først? Har du følt noe ved samleie med andre menn du har hatt?
Gjest Gjest_Fortvilet_* Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Han vet ikke om det da. Vi har vært sammen lenge, og jeg elsker forspillene våres. Jeg har ikke følt noe godt ved samleie med andre menn jeg har hatt heller ???
Gjest Frustrert Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Prøvd å knipe for å få større friksjon? ← Takk for svar Har prøvd knipeøvelser. Jeg lurer på om det kan være at jeg ikke har stramme nok muskler i vagina? Det er bare det at jeg ikke føler noe når han støter
Gjest Gjest_S_* Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Samme her. Får orgasme ved oralsex. Synes også faktisk at analsex kombinert med stimulering av klitten kan være godt. Men jeg får i grunnen veldig lite ut av samleie. Det kan være godt helt i starten, men etter hvert kjenner jeg veldig lite. Partneren min synes samleie er supert.
Gjest Frustrert Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 Samme her. Får orgasme ved oralsex. Synes også faktisk at analsex kombinert med stimulering av klitten kan være godt. Men jeg får i grunnen veldig lite ut av samleie. Det kan være godt helt i starten, men etter hvert kjenner jeg veldig lite. Partneren min synes samleie er supert. ← Takk for svar Det er litt godt¨å høre at jeg ikke er alene om dette. Jeg også liker oralsex og det gir meg orgasme, men samleie er ikke noe nevneverdig. Enig med deg at det kan være litt godt i begynnelsen idet han fører den inn, men ikke noe mer enn det. Skjønner ikke helt hvorfor det føles sån.
Wildy Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Kniiiip! Beste rådet jeg har ihvertfall. Om jeg ikke trekker sammen musklene i sjeden under samleiet hjelper det lite med både passe stor penis og flott teknikk. Skal det bli mer enn behagelig må det litt arbeid til også fra meg.
Liskat Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 Takk for svar Har prøvd knipeøvelser. Jeg lurer på om det kan være at jeg ikke har stramme nok muskler i vagina? Det er bare det at jeg ikke føler noe når han støter ← Du kan se om det hjelper å bruke kuler for å trene opp musklene, og kanskje se hvordan det går med en litt stor vibrator med ruglete overflate? Det er mange alternativer man kan prøve
Gjest Frustrert Skrevet 2. mai 2007 #11 Skrevet 2. mai 2007 Kniiiip! Beste rådet jeg har ihvertfall. Om jeg ikke trekker sammen musklene i sjeden under samleiet hjelper det lite med både passe stor penis og flott teknikk. Skal det bli mer enn behagelig må det litt arbeid til også fra meg. ← Takk for svaret ditt Det har jeg ikke prøvd, men skal gjøre det neste gang(sikkert i kveld) Du kan se om det hjelper å bruke kuler for å trene opp musklene, og kanskje se hvordan det går med en litt stor vibrator med ruglete overflate? Det er mange alternativer man kan prøve ← Takk for svar igjen Tror jeg skal gå til innkjøp av kuler og en ruglete vibrator Håper det hjelper
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2007 #12 Skrevet 2. mai 2007 Har det litt på samme måten. Kommer veldig lett av å bli slikket, men ved sammleie må jeg stimulere klitoris for at jeg skal føle noe. Gir meg heller ikke noe særlig med vibrator uten å samtidig stimulere klitoris. Men likevel, det har skjedd litt utvikling. Selv om jeg kommer lett av klitorisstimuli, har det vært slik at jeg har hatt mindre følelse der enn vanlig under samleie, så derfor har jeg også hatt vansker med å komme til tross for klitorisstimuli. Men dette har gått lettere og lettere og nå er det ofte slik at jeg trenger stimuleringen fra penis for å hjelpe frem klitorisorgasmen (eller kanskje en slags blanding av klitoris og g-punkt). Så mine tips i tillegg til de du har fått måtte være å hjelpe til med hånden selv, eller en vibrator (vibrerende egg er praktisk) og å bruke glidemiddel så du ikke går tørr så fort både utenpå og innvendig.
Gjest Frustrert Skrevet 2. mai 2007 #13 Skrevet 2. mai 2007 Har det litt på samme måten. Kommer veldig lett av å bli slikket, men ved sammleie må jeg stimulere klitoris for at jeg skal føle noe. Gir meg heller ikke noe særlig med vibrator uten å samtidig stimulere klitoris. Men likevel, det har skjedd litt utvikling. Selv om jeg kommer lett av klitorisstimuli, har det vært slik at jeg har hatt mindre følelse der enn vanlig under samleie, så derfor har jeg også hatt vansker med å komme til tross for klitorisstimuli. Men dette har gått lettere og lettere og nå er det ofte slik at jeg trenger stimuleringen fra penis for å hjelpe frem klitorisorgasmen (eller kanskje en slags blanding av klitoris og g-punkt). Så mine tips i tillegg til de du har fått måtte være å hjelpe til med hånden selv, eller en vibrator (vibrerende egg er praktisk) og å bruke glidemiddel så du ikke går tørr så fort både utenpå og innvendig. ← Takk for innspillet ditt gjest og dere andre som har svart Jeg kan få orgasme ved klitorisstimmulering mens jeg har samleie, men samleiet i seg selv er ingenting jeg virkelig lengter etter! Jeg får også orgasme av onani, men det er bare det at når kjærsten min fører inn pikken sin så er det ingen følelse i det hele tatt! eg er ikke alene om dette problemet ser jeg, men jeg skal prøve kuler, knipeøvelser og en dildo med "tagger"
Fishbone Skrevet 3. mai 2007 #14 Skrevet 3. mai 2007 Sliter med akkurat det samme..... Syns forspillet er kjempe godt,men når han skal inn i meg så føler jeg heller ingenting....Syns rett og slett ikke det er godt... Noe jeg egentlig ikke helt forstår for trodde det skulle vært godt for alle jeg;)
Gjest Frustrert Skrevet 3. mai 2007 #15 Skrevet 3. mai 2007 Sliter med akkurat det samme..... Syns forspillet er kjempe godt,men når han skal inn i meg så føler jeg heller ingenting....Syns rett og slett ikke det er godt... Noe jeg egentlig ikke helt forstår for trodde det skulle vært godt for alle jeg;) ← Hei Jeg også trodde at samleie skulle være høydepunktet i sexen. Skjønner ikke helt hvorfor jeg og noen flere ser jeg ikke får noe ut av samleie! Mannen min vet ikke om det så jeg sier jo ikke noe til han, men det er ikke han det er noe galt med for jeg har aldri følt noe med andre jeg har hatt før han heller. Vi får trøste oss med at vi liker sex og at klitten hjelper oss til orgasme. Takker alle for fine svar og skal prøve alle knep jeg har fått her inne
Gjest Gjest_Synne_* Skrevet 3. mai 2007 #16 Skrevet 3. mai 2007 Hei alle sammen. Nå ble jeg litt lettet over å se at jeg ikke er alene om dette. Jeg trodde jeg var alene om dette men er det ikke. Samleie skal være så fint men jeg kjenner heller ingenting når det kommer til puling.Har prøvd dildo men det er heller ingen ting for meg.Har stor nytelse av slikking og da kommer jeg som en foss og liker å bruke hard stråle med dusjen mot klitoris da kommer jeg alltid. Samleie merker jeg ikkenoe i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2007 #17 Skrevet 3. mai 2007 Det var slik hos meg før da jeg var yngre. Har også snakket med venninner om dette og enkelte av dem har også hatt det slik før da de var yngre.H os meg så begynte jeg først å nyte samleie da jeg var eldre ca 30 år. Fikk ikke nytelse av en pikk før den tid! Fikk helelr ikke orgasme før jeg var over 30 og nå tenker jeg ikke på klitorisorgasme men g punkts orgasme. Tror at mange kvinner må nå sin sexuelle alder før de kan oppnmå orgasme eller kjenne nytelse.
Gjest Gjest_Kjersti_* Skrevet 3. mai 2007 #18 Skrevet 3. mai 2007 Dere som ikke har glede av samleiet: hvor gamle er dere? Jeg tror det er ganske vanlig å ikke føle så mye de første åra. Jeg hadde veldig liten glede av samleie da jeg var tenåring og i begynnelsen av 20-åra, men nå som jeg nærmer meg 40 (og dessuten har født to barn) har jeg stor glede av det! For meg er det nå et høydepunkt når vi har sex. Det trenger derfor ikke være slik at det er trangheten som er problemet (selv om knipeøvelser sikkert vil hjelpe på litt). Jeg regner med at jeg i hvertfall ikke har blitt trangere etterhvert som jeg har blitt eldre, men samleiet har bare blitt bedre og bedre.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2007 #19 Skrevet 3. mai 2007 Dere som ikke har glede av samleiet: hvor gamle er dere? Jeg tror det er ganske vanlig å ikke føle så mye de første åra. Jeg hadde veldig liten glede av samleie da jeg var tenåring og i begynnelsen av 20-åra, men nå som jeg nærmer meg 40 (og dessuten har født to barn) har jeg stor glede av det! For meg er det nå et høydepunkt når vi har sex. Det trenger derfor ikke være slik at det er trangheten som er problemet (selv om knipeøvelser sikkert vil hjelpe på litt). Jeg regner med at jeg i hvertfall ikke har blitt trangere etterhvert som jeg har blitt eldre, men samleiet har bare blitt bedre og bedre. ← Ja samme her. Jeg hadde ikke nytelse før over 30! Samleie fra 16 til 30 gav meg ingenting når jeg snakker om penetrering her! Kun klitoris stimulering var godt.Men nå er det himmelsk å ha sex og jeg er godt over 30 nå
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2007 #20 Skrevet 3. mai 2007 Jeg er 32 år og kjenner ingenting. Håper det blir bedre med årene da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå