Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan noen anbefale en? Har brukt Lancome sin en stund, men syns fargen blir litt for gul-aktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har DECLEOR selvbruningskrem og det er den eneste jeg er fornøyd med... :wink:

Skrevet

Ikke si det til noen :blunke: , men Hr. Leo bruker Body Shop sin og later til å være vel fornøyd med det. Så lenge han klarer å begrense seg ser det veldig naturlig ut.

Skrevet
Ikke si det til noen :blunke: ' date=' men Hr. Leo bruker Body Shop sin og later til å være vel fornøyd med det. Så lenge han klarer å begrense seg ser det veldig naturlig ut.[/quote']

:o Viste ikke at Leo, var en han!!!!!!!! :o

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har DECLEOR selvbruningskrem og det er den eneste jeg er fornøyd med

Er den veldig dyr eller? Hvordan type nyanse er det? mer rød/brun, eller mot det gule?

Skrevet

Den koster ca. 350 kr, men den er veldig dryg. Jeg kan garantere deg at du ikke blir gul av denne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det står jo ikke at Leo er en han da, det står at Hr. Leo (mannen hennes) bruker selvbruningskrem.

Skrevet

Jeg kjøpte lancome sin, men har ikke brukt den ennå.. Noen som har erfaring med denne??

Redd for skjolder og at jeg blir gul... For det er da ikke fint vel??? :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Kan noen anbefale en? Har brukt Lancome sin en stund' date=' men syns fargen blir litt for gul-aktig.[/quote']

Det var jeg som skrev innlegget, fordi jeg ville få anbefalt en annen enn Lancôme. Har brukt den en stund nå og syns jeg blir gul i ansiktet. Men det kommer jo sikkert an på hva slags farge man har fra naturens side. Jeg har ganske lys hud med fregner. Mens hvis man kanskje har litt brunere farge naturlig kan det hende den blir fin. Du får bare prøve deg frem. Konsistensen syns jeg var kjempefin, og den ble ikke skjoldete (man må selvfølgelig legge det jevnt på og passe på øyenbryn, hårfeste og halsen som er de stedene det lett kan bli stygt).

Gjest Anonymous
Skrevet

selvbruningskrem er tragisk uansett hvem, hva og hvor..

Gjest Anonymous
Skrevet
selvbruningskrem er tragisk uansett hvem' date=' hva og hvor..[/quote']

Hmmm... da tror jeg du har misforstått litt. Du har sikkert sett noen som har overdrevet dette veldig, eller som har vært skjoldete.....

Hvis selvbruningskrem brukes riktig (ihvertfall sånn som jeg bruker det) så er det for å få en liten glød i et vinterblekt ansikt slik at man ser litt friskere og bedre ut. Syns det er mye mer naturlig enn å f.eks. smøre på et tjukt lag med brunkrem......

Skrevet

Jeg bruker Kanebo sin selvbruner. Den er gele-aktig i konsistensen, og utrolig lett å smøre utover, det er nesten umulig å få dårlig resultat! Den gir en veldig gyllen og fin farge, eneste minus for meg er at den kanskje gir litt lite farge, men jeg har ganske mørk hudtone, så jeg vil tro at den passer bedre til de med litt lysere hud.

Har forresten hatt lyst til å prøve Lancome sin...

Skrevet

Er meget fornøyd med Lancome's "Soleil".

Nøkkelordet her er å skrubbe og stelle huden ekstra før påføring.

Gjest Anonymous
Skrevet

nei.. jeg synes uansett det er tåpelig.. og nei, jeg ville heller ikke finne på å bruke "brunkrem"

jeg får friskt utsedne på huden av frisk luft, jeg.. anbefales!

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg får friskt utsedne på huden av frisk luft, jeg.. anbefales!

Hmm.... Blir ganske blek og gusten i dette tragiske oslo-været jeg. Lufta er visst ikke så "frisk" om dagen heller. Hørte at oslolufta var like forurenset som i Mexico city.

Så litt selvbruningskrem får meg til å føle meg litt mer vel om dagen :) Men ellers er jeg enig i at sol og frisk luft er best!!!

Skrevet

Jeg har Piz Buin Mousse, husker ikke hvor mye den kostet, men jeg er fornøyd med den.

Skrevet

Jeg har prøvd flere, Lancôme sin Flash Bronzer var jeg veldig fornøyd med, ga fin og jevn farge og luktet ikke så ille heller. Decleor ga for mye farge for min relativt bleke vinterhud. Nå bruker jeg Dior Bronze, den lyseste av de (finnes i to "styrker"). Den er grei å påføre og inneholder litt farge i selve kremen, så jeg får en passe fin glød umiddelbart i tillegg til fargen som kommer etterhvert. Fargen er i alle fall ikke gul på min hud, heller mer kobber/rødlig. Eneste aberet er lukten, den er mer "kjemisk" enn Lancômes, dog ikke plagsom.

Skrevet

For ordens skyld; Leo er hunkjoenn :hoho:

Skrevet

Jeg tror at jeg har prøvd de fleste merker...

Men den beste på mitt ansikt er L'oreal sin. Den er billig også og kan kjøpes på H&M, Vita osv.

Har aldri opplevd å bli gul av den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...