Gå til innhold

Hotell ved Rikshospitalet (i Oslo)

Bustetroll

Anbefalte innlegg

Noen som vet av hvilke hoteller som er nært rikshospitalet? (Helst gåavstand).

Vil gjerne ha billig og bra. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du skal være pårørende for en pasient på rikshospitalet, så har sykehuset eget pasient/pårørendehotel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du skal være pårørende for en pasient på rikshospitalet, så har sykehuset eget pasient/pårørendehotel.

Men da må man vel være med som "kontakt"person for den som skal på sykehuset? Vi kan vel ikke bo der hvis vi bare skal besøke noen som er der?

(vet du ca pris, i tilfelle)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om priser, men sjekk denne siden, så finner du sikkert ut mer.

Jeg har ikke være der selv, men har bekjente som har bodd på hotellet som pårørende. De var veldig fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om priser, men sjekk denne siden, så finner du sikkert ut mer.

Jeg har ikke være der selv, men har bekjente som har bodd på hotellet som pårørende. De var veldig fornøyde.

Har reservert rom nå, men synes det ble litt dyrt. Nesten 1000 kroner, for en natt.

Ingen som vet av andre hoteller nært rikshospitalet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det hotellet, Norlandia Gaustad Hotell, som er nærmest, ja.

Ellers er SAS-hotellet i Nydalen ikke så langt unna heller.

Det går buss fra Nydalen langs ringveien mot Rikshospitalet samt T-bane, se

Veibeskrivelse

Men jeg vet dessverre ikke priser på SAS-hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers så går det trikk hvert 5. minutt fra sentrum, så det burde ikke være noe problem å bo litt lengre unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cochs pensjonat midt i sentrum er billig. Trikken til riksen går like ved og tar 15 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at Rikshospitalet ligger et lite stykke utenfor bygryta. Derfor er det ingen hoteller i gangavstand, hvis du ikke har lyst til å gå i 30 min eller mer...

Så du bør enten finne et hotell i sentrum og ta trikk opp (det går som noen har nevnt veldig ofte) eller ta inn på Nordlandia Gaustad. Du kan evt. sjekke med Studentsamskipnaden i Oslo og sjekke om de har noen ledige studenthybler på Sogn som det går an å leie, men det er nok vanskelig utenom sommerferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bo billig og bra på Oslo vandererhjem Haraldsheim. Du kan ta t-banen (linje 4, Ringen) fra Sinsen til Forskningsparken. Derfra er det kort å gå eller du kan ta trikken (linje 17 og 18) to stopp til Rikshospitalet. Rutetider finner du hos Trafikanten. Lykke til!

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...