Chelsea Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Hvor få kjøpt en brukt offroadsykkel til dame? Har sett på Finn.no, men fant ingenting av interesse i mitt område (Oslo/Akershus/Hedmark/Oppland). Loppemarked er jo et alternativ, men synes ofte det har vært mye skrapsykler der. Har hørt at Politiet har hittegodsauksjoner, men kunne ikke finne noe informasjon om det noe sted, noen som vet?
Orthia Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Jeg kjøpte nyllig brukt sykkel på finn.no. Som deg fant jeg først ingenting, men plutselig dukket det opp en. Fikk inntrykk at de ble fort solgt, så det gjelder å følge med etter nye annonser.
LilleBille Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hvert år (gjerne et par ganger i året) er det auksjon hos Viking eller hos Politiet - over "hittede sykler" - der er det alltid mulig å gjøre et godt kjøp. Her hos oss pleier det å stå avertert i avisen - + at det står skilt utenfor hos Viking. Hva med å ringe å spørre? Endret 2. mai 2007 av LilleBille
onyx Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Jeg mener å huske at det både i Oslo og Bergen finnes bruktsykkelbutikker. De reparerer brukte sykler og selger videre, noe som kan være greit siden du får en sykkel uten feil og mangler. Dessverre vet jeg ikke hva de heter etc, men kanskje gule sider er stedet å lete?
Kvist Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har vært på auksjon hos Ullensakerpolitiet.... utrolig mye rart folk legger igjen på Gardermoen, også masse sykler Ikke skjønner jeg hvordan noen (mange) kan gå inn på en flyplass med krykker og briller, og så ikke savne dette etterpå. Eller hvorfor betale flyfrakt for en sykkel eller barnevogn, og så glemme å hente den? Men sånt er jo fint for dem som følger med på når det er auksjon da
Montezuma Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Hos falken/Falck i Moss er det auksjon imorgen! Men det er kanskje litt langt unna deg?
wind-up bird Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 http://terrengsykkel.no/forum/arena/postli...ard=salg_sykler Der selger folk terrengsykler.. Vet ikke helt hva du hadde tenkt deg, mange av disse syklene selges jo av folk som driver aktivt med terrengsykling (=dyre sykler..), men innimellom kan man sikkert finne noen kupp!
wind-up bird Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Kanskje du kan finne noe her og hvis du følger med litt? http://syklingensverden.rubrikk.no/rubrikk...,0;39,426,0&ft=
Gjest Aurora Vaniljesaus Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har vært på auksjon hos Ullensakerpolitiet.... utrolig mye rart folk legger igjen på Gardermoen, også masse sykler Oi.. Det hørtes litt interessant ut.. Hvordan finner man ut når disse foregår? Jeg bor ikke i Ullensaker, men såpass nær at jeg gjerne kan ta en tur en gang..
Kvist Skrevet 9. mai 2007 #11 Skrevet 9. mai 2007 Oi.. Det hørtes litt interessant ut.. Hvordan finner man ut når disse foregår? Jeg bor ikke i Ullensaker, men såpass nær at jeg gjerne kan ta en tur en gang.. ← Er en stund siden nå (har flyttet lengre unna) men jeg mener å huske at det sto annonse i Romerikes Blad. Eventuellt så kan du jo ringe dem å spørre?
Gjest Aurora Vaniljesaus Skrevet 9. mai 2007 #12 Skrevet 9. mai 2007 Er en stund siden nå (har flyttet lengre unna) men jeg mener å huske at det sto annonse i Romerikes Blad. Eventuellt så kan du jo ringe dem å spørre? ← Takk Jeg skal høre om noen i min bekjentskapskrets har romerikes blad. Uansett kjekt å vite om at slikt eksisterer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå