Rembo Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 (endret) Synes alle burde lese denne artikkel serien her! Dette er jo helt hårreisende, eller? Det er jo strenge regulringer på hvordan andre med ansvar for menneskersliv kan jobb, for eksempel piloter, tungtransport osv. Eller mener du at legen må jobbe så pass for å fortjene sine "høye lønninger"? Hva kan gjøres? Endret 2. mai 2007 av Rembo
Tusenfryd Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Dette er en ukultur, som legene også (i hvert fall mange av dem) ser og føler seg maktesløse overfor. Som det også står i artiklene. Problemet er at gammel ukultur er vanskelig å gjøre noe med, og at man må ha legeforeningen i spissen, la budsjettene ansette fast i stdenfor vikariater - og så må du og jeg og alle andre si fra, slutte å finne oss i. Har selv nylig vært innlagt på sykehus og fikk nydelig behandling av alle overlegene som paraderte foran Tilfellet meg, jeg opplevde stadig at andre ble tilkalt og jeg følte meg svært trygg. Alle fortjener å føle seg like sikre, og bli behandlet av de beste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå