Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake takket jeg ja til et tilbud som inneholdt 3 utgaver av bladet Woman samt en veske i fargevalg sort, brunt eller lys (beige). Etter en stund fikk jeg brev om at veskene var blitt revet bort, og at nye skulle produseres. Forventet leveringstid for denne skulle være i april. Som plaster på såret fikk jeg ytterligere to utgaver av bladet uten ekstra kostnad. Vesken er fremdeles ikke kommet.

Er det noen at dere KG'ere som har takket ja til samme tilbud og som faktisk har fått denne vesken??

Videoannonse
Annonse
Gjest Camma
Skrevet

Har ikke slått til på tilbudet til Woman, men derimot et annet blad med en slik "premie". Der også tok det vel 2-3 mnd før jeg fikk premien. De hadde samme begrunnelse; premien var utsolgt og nye måtte bestilles....

Så kanskje det ikke er så uvanlig? :) Tipper du får vesken, men kanskje ikke med en gang...

Skrevet

Tror ikke den var utsolgt når jeg bestilte, men det tok allikevel en stund. Fikk kanskje to blader før veska, og da var den ikke utsolgt...

Skrevet

Jeg takket ja en gang det var noen andre vesker og det tok en stund før veska kom. Men jeg fikk den og har glede av den.

Skrevet

Meldte meg inn i Woman da det var sesong 6 av sex og singel liv.. husker det tok MÅNDER før jeg fikk innmeldingspremien. Fikk også da et brev om at produktet var utsolgt... Så jeg tror kanskje de ikke har godt nok system når de kjører sånne innmeldingskampanjer.. :overrasket:

Skrevet

Jeg skrev mail om at jeg ønsket å avslutte prøveabonnementet mitt, og etterlyst med det samme vesken.

Fikk da dette svaret:

Takk for din henvendelse.

Vi har som du nevner grunnet mangel på vesker hos Friis hatt forsinkelser på utsendelse. Vi regner med at alle våre kunder skal ha mottatt vesken innen midten av mai.

Med vennlig hilsen

BONNIERS KUNDESERVICE

Skrevet

Du er ikke den første med dette problemet, dette har jeg lest om før.

her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...