Gå til innhold

AB Energizer ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg ble sittende å se på TV-shop her om dagen, om ett belte som skulle sende elektroniske signaler for å stimulere musklene i magen, osv. :hoho:

Er dette bare dumt, eller har det noe for seg ? :oops: Er det noen som har prøvd dette som kunne gi meg svar? hadde vært evig takknemlig. Tenkte jeg kanskje skulle prøve, for det var visst 30 dagers returfrist....

Tita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Musklene aktiveres ved nerveimpulser som lett forklart er elektriske impulser... Det samme skjer altså med dette beltet... Man aktiviserer (strammer) musklene.... Og muskler som blir strammet blir jo lett trent... Hjelper til oppstramming, men man blir ikke så mye sterkere i dagliglivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Og muskler som blir strammet blir jo lett trent... Hjelper til oppstramming' date=' men man blir ikke så mye sterkere i dagliglivet.[/quote']

så musklene blir trent, men det påvirker ikke stryke?

kan du forklare det litt nærmere Lasse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir bare sterk/flinkere til det en gjør....

Dvs en må trene sit ups for å bli flink til situps.... Man må gå i trapper for å bli fllink til å gå i trapper...

Bare ørsmå forskjeller i det en trener på gjør at når en gjør selve øvelsen vil en merke forskjell...

Var det forståelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

ja.. men dersom en muskel trenes i en øvelse vil dette gjøre det enklere for deg å gjøre en annen øvelse der denne muskelen spiller inn (jeg har i alle fall erfart det)

så vil ikke da en generell styrking av en muskel være til hjelp på et vis?

dessuten så har vel ikke situps heller noe med "dagliglivet" vel?

jeg er fortsatt forvirra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammentrekningene til musklene ved bruk av dette beltet er så svake at de bare strammer opp muskulaturen. Skal man forbi det stadiet og bli STERK, må man ha mer belastning.... Er man veldig utrent vil man merke at man blir sterkere, men en møter fort veggen, og må gjøre mer for å komme videre.

Jeg kan ta mange hudre situps, men blir støl av å hoppe lengde og gå på ski f eks. Det viser hvor spesifikt man må trene for å bli sterk i den aktuelle øvelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja men lasse, da.. magemusklene er vel ikke akkurat de mest sentrale når deg gjelder skigåing.. dersom du ikke har en ganske kul tekninkk (den skulle jeg likt å se.. :kul: ) :)

takk for at du har forsøkt å opplyse en stakkar sofagris i alle fall... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gått et skirenn i full guffe med staking så kan jeg love deg at du vil merke hvor magemusklene sitter.... :wink:

Magemusklene stabiliserer overkroppen, og så fort bevegelsen blir LITT ny, ja da blir du støl samme hvor trent du er...nesten.

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Lasse i at slappe magemuskler blir strammet opp. Men er du noenlunde trent fra før, nekter jeg å tro at Ab Energizer har noe særlig for seg.

Er du ute etter vaskebrett, er nok ikke dette veien å gå. Aldri faen om du får en slik mage som modellene på TV-shop stolt viser frem ved å bruke Ab Energizer!

Har selv brukt et lignende apparat med svært dårlige resultater. (Nå kan det jo nevnes at jeg var i bra form fra før av.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har en nabo som var dum nok og handle inn beltet, det hele var en stor vits, ingen effekt, bruk heller penga på noe annet... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...