Aurela Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Sommer er tiden for bare føtter og tær.. Noen som har forslag til neglelagkk til tærne som er ganske nøytral? Vil ikke ha noe rødt eller andre sterke farger, men noe nøytralt. De jeg har prøvd før har ikke vært noe spes og siste hadde et stygt metallisk skimmer i lilla, rosa, grønn og.. nei, den var ikke pen.. Noen forslag?
kitekatt Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Sommer er tiden for bare føtter og tær.. Noen som har forslag til neglelagkk til tærne som er ganske nøytral? Vil ikke ha noe rødt eller andre sterke farger, men noe nøytralt. De jeg har prøvd før har ikke vært noe spes og siste hadde et stygt metallisk skimmer i lilla, rosa, grønn og.. nei, den var ikke pen.. Noen forslag? ← Sånn hvitrosabeige? som ligner på fransk manicure? Det er fint
Merneith Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Sånn hvitrosabeige? som ligner på fransk manicure? Det er fint ← Enig. Ellers så har jeg en lyselilla som er veldig fin. Men det kommer an på hva slags sandaler man bruker også.
Gjest Frøken Titt Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 (endret) Tinted beige? Gjennomsiktig med tint av hvit? Endret 1. mai 2007 av Frøken Titt
honey21 Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Hva med sølv eller gull? Det er jo trendy nå. Ellers er jo beige og rosa veldig fint og naturlig. Du kan jo finne en rosa en som er uten shimmer slik at det ser mer naturlig ut?
Gjest Frøken Titt Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 Du kan jo finne en rosa en som er uten shimmer slik at det ser mer naturlig ut? ← Jepp. Depend sine er fine. Så godt som ingenting av shimmer i mange av de store lakkene dems.
Mischa Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 Jeg syns det er finest med lysrosa, type manicure-farge. Det gjør at neglene ser renere ut og mer velstelte. Har kjøpt mange på H&M og er kjempefornøyd med de.. Ellers er det pent med sterke juicy farger om sommeren når man har fått litt farge som rosa og korall.. men det bruker jeg kun når jeg er blitt brun
Liskat Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Jeg bruker blank lakk. Men det er ganske lekkert med fransk manikyr på tærne, om man får det til
Gjest Blanca Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 Favoritten min til sommeren er en lys, korallfarge uten rosatone fra Make Up Store, sunset. Den er uten skimmer og glitter, utrolig delikat på litt brune føtter.
Gjest Elastica Skrevet 2. mai 2007 #12 Skrevet 2. mai 2007 Sånn hvitrosabeige? som ligner på fransk manicure? Det er fint ← Jepp, det er lekkert. Ellers er sølvneglelakk også fint på tærne, syns jeg, kanskje med et lite snev av rosa.
Catzy Skrevet 2. mai 2007 #13 Skrevet 2. mai 2007 Jeg kjøpte tilfeldigvis en fra Rimmel, nr 813 Euphoria. Se link, nr 3 fra venstre i tredje rad. Den er litt perlemorskimrende, i en farge som er en blanding av beige og gammelrosa?? Fin farge i hvertfall. Ganske naturlig, men fin. Skal tørke på 60 sec, men det tar litt lenger på mine negler, i hvertfall. Tror man får kjøpt Rimmel-produkter på Vita? Eller en annen kjede? *vifter med Euphoria-tær*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå