Gå til innhold

Det nytter å klage til bransjen direkte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klaget bl.a. til cubus fordi de innfører pels. Her er svarte jeg fikk. Gjett om jeg ble glad.

Takk for din henvendelse!

Cubus har i lengre tid jobbet med å utvikle etiske retningslinjer blant annet med hensyn til dyrevern. Som en følge av dette arbeidet, samt henvendelser fra våre kunder, har Cubus besluttet å stanse all bruk av pels, og vil heretter kun bruke syntetiske erstatninger.

Det vil imidlertid i en begrenset periode finnes tre-fire produkter med kanin- eller vaskebjørnspels, eventuelt kalkunfjær i våre butikker, da dette er rester fra tidligere bestillinger. Vi håper på forståelse for dette og ønsker deg velkommen tilbake i våre butikker.

Med vennlig hilsen

XXXX X. XXXXX

Informasjonsansvarlig

Cubus as :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si jeg er overrasket over at de svarer på en slik henvendelse i det hele tatt, og dette er jo kjempebra! Håper det er flere som følger samme eksempel!

Skrevet

Imponerende. Godt at det hjelper. :D

Skrevet

Jess! Fikk samme svar jeg og! Det var en gledelig overraskelse at de ikke ignorerte mailen.

Håper de klarer å gjennomføre det de sier i praksis da.....

:D

Gjest Anonymous
Skrevet

Og hva er det som er så galt med å bruke kaninpels i/på klærne??

Skrevet
Og hva er det som er så galt med å bruke kaninpels i/på klærne??

Kjære gjest, hvem enn du er. Dette diskusjonen har vi hatt ørten ganger. Jeg tar den ikke opp igjen. Du får søke deg til den informasjonen du trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...